Jag tittade ut över det glittrande havet och fnittrade till, Charlie min pojkvän gjorde ett magplask och ropade på mig "Anna snälla kom det är jätteskönt" Jag slet av mig min tunna klänning och sprang ner till havet. Charlie drog ner mig i vattnet och skrattade, jag retade honom med att kyssa han läpp, han blundade och då passade jag på att skvätta vatten i hans ansikte "Akta dig din jävla kärring" skrek Charlie lekfullt, på skoj. Jag sprang iväg skrattandes med Charlie efter mig, han brottade ner mig i sanden och höll fast mina armar som låg tryckta mot sanden, samtidigt som han sa " nu måste du gottgöra mig" jag fnittrade till, han kysste mig långsamt och kände innan för min bikini överdel, det pirrade i hela kroppen. För att reta honom slet jag mig loss, men jag låg fortfarande kvar i sanden. Jag kollade djupt in i hans ögon jag var så otroligt förälskad i honom.
Som ni nog redan förstått så heter jag Anna. Jag blir 16 i år och jag har varit tillsammans med Charlie sedan i början av sommaren Han var verkligen underbar iallafall i början...
Jag och Charlie träffades för första gången på ett sommarläger förra sommaren. Jag har aldrig varit intresserad av läger men tanken av att komma till ett helt nytt ställe med nya människor gjorde mig spänd. Alla mina kompisar skulle iväg på semester, medans jag skulle sitta kvar hemma och glo. Med posten kom det ett kort, på kortet stod det att alla unga mellan 14-17 år var välkommna på läger i två veckor, lägret skulle vara i skåne ute på landsbygden där alla skulle sova i små stugor. Under veckorna skulle de hitta på utflykter, bada, åka vatten skidor, paddla och annat roligt. Allt skulle sedan avslutats med ett disco. Jag anmälde mig och sommaren kom...
YOU ARE READING
Då jag ser på dig
RomanceAnna och Charlie träffades på ett sommarläger. De började få starka känslor för varann, Men kärleken blir aldrig riktigt som man tänkt sig. Denna "bok" innehåller lite snusk, så yngreläsare varnas. Jag hoppas att ni kommer gilla den! :)♡