"ehh glöm det ditt jävla snusk" sa jag. Lukas svarade med att man var faktiskt tvungen att göra som man blev ombedd ifall man valde kånka. Jag svarade med "så du hade kunnat haft sex med Charlie bara för att Simon hade sagt det? Lukas skrattade och sa "men det är ju en helt annan sak! " jag var trött på att höra deras tjat så jag sa "okej då, varsågod" Simon vände sig mot mig och tittade på mina bröst och klämde till, jag fnissade och gnällde över hur ont det hade gjort. Nu var det min tur att fråga. Jag visste först inte vem jag skulle fråga men jag var som mest nyfiken på Charlie. Jag visste inte varför men det kan ha berott på att vi delar våningssäng. Jag frågade och Charlie svarade sanning. Jag frågade honom ifall han gillade någon tjej. Charlie drog ut på svaret, då dörren precis bryts upp av Oscar som ropar på alla och berättar att det är dags för en spökrunda.
Det hade nu mörknat. Jag har alltid blivit upprymd av mörkret, det var som en skräckblandad förtjusning.
Hela gänget gick ut från stugan. Måna jämrade sig över mörkret och sa att hon hatade sådant här "vi är väl fan inte åtta år" fnyste hon ut, samtidigt som hon verkade skrämd.
alla ungdomarna på lägret hade samlats runt trädet, där vi samlats tidigare idag och väntade otåligt. Ledarna delade upp oss två och två och delade ut lyktor. Jag hamrade med Charlie och vi var först ut av alla att gå in i skogen. Jag måste erkänna att jag var rätt skrämd. Vi började gå och jag greppade hans hand och han log mot mig "är du okej" frågade han, "nu är jag" svarade jag med ett osäkert leende. Ett öronbedövande skrik hördes och jag flämtade till och började skruva på mig. "Det där var väl en av ledarna" sa
Charlie lungt. Plötsligt sprang ett skrikande lakan framför oss och vi började skratta över hur dåligt förklädd personen var. Vi fortsatte att följa ett spår av ljuslyktor tills vi kom fram till ett träd med en gammal lapp fast spikad på. Jag läste högt och det stod "ingen av er kommer levande hem, ifall ni inte ger varandra en bamsekram" sa jag med skratten i halsen när jag läste det sista. Charlie omfamnade mig och vi stod i samma rättså pinsamma kram i säkert en minut då han avbröt den. "Vi borde nog klara oss hela vägen hem nu sa han med ett flin på läpparna.
YOU ARE READING
Då jag ser på dig
RomanceAnna och Charlie träffades på ett sommarläger. De började få starka känslor för varann, Men kärleken blir aldrig riktigt som man tänkt sig. Denna "bok" innehåller lite snusk, så yngreläsare varnas. Jag hoppas att ni kommer gilla den! :)♡