06 | my home

174 23 62
                                    

JIHOON!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JIHOON!

"oh hahaha takdela famili aku suruh stay kejap dekat rumah minji," aku nampak dari sini peluh di dahi woojin sedangkan ade aircond.

"iye! hahahaha" aku nampak semua ketawa janggal dan aku hanya ikut sama. "oh ye pahal jihoon cari "

"oh ye tak ye, aku just nak keluar dengan minji untuk cari barang aku dengan yoonji ehek maklum la aku ni bukannya perempuan. manatau fav diorang ape kan hiks."

aku teruja betul ;; ni merupakan kali pertama aku beli untuk perempuan lain selain minji. jangan salah sangka mesti la, aku bagi kat mak aku tapi mak aku wanita hAH PANDAI AKU AUTA PRO EN

"oh weh amm a-aku sakit la aAAaaA" minji pegang ii perut dia. "kau sakit ke?" daniel pelik dengan adik dia.

"euigeon kau kasitau mama jap ugh aku emm senggugut kot ni haih sakit laaa." rengek dia.

"eh kau biar betul bukan ke biasanya kau akhir bulan ke period ni baru tengah bulan?" semua mata tertumpu kepada aku.

"kau tahu jihoon?" woojin bertanya dengan nada tak percaya. "mestilah! takkan kau taktau?" tanya aku pulak.

"we bukan takat dia je, aku abang dia pun aku takpenah tau bile period dia ??"

HEY APENI

TAKKAN AKU SORANG JE TAU KOT

!?!?

dengan muka merah padam dia bangun, "i-iyela! aku teman ah jom. bye ujin, bye euigeon," dan terus dia pergi menarik aku lalu keluar.

"ape masalah kau hah?" EH AKU PULAK PAHAL DIA NI

"takde masalah ??"

"takde masalah apenya! kau dah reveal kat diorang bile period aku kot eeeyYYYYyyyy"

"tak betul ke?" dia menggigit bibir. "bengap la kau ni bele je keje aku fikir bengap time bercinta je rupanya e stress lak aku."

"pahal kau cakap aku bengap time bercinta hah!?" aku rasa emo pulak tetibe, dia yang period aku yang emo.

"dah terang ii si yoonji tu ade yongguk yang kau pergi accept dia jugak pahal?" dia bercakap dengan laju tapi aku sempat dengar.

"yongguk?"

"yela yongguk yang ade dua kucing tu yang ade hubungan gay dengan hyunbin yang call me yongguk tu!"

"yoonji?" aku bertanya lagi dan tetibe je minji tergelak. "ahahaha ha ha, abaikan ape aku cakap tadi."

"no, no, wait. kenapa, yongguk dengan yoonji tu ade something ke?"

dia gelak lagi. "tak."

OK ???

"dahtu?"

"aaa ummm aku mmmm mabuk ketum kot ni ahahaha so cepatla tadi cakap nak beli something kan aha!" dia menarik tangan aku.

unprotect. ➳ park jihoon!Where stories live. Discover now