Okul

62 21 5
                                    

Bizim okul gerçekten çok acayip bir okul. Bu okula nasıl kaydolmayı başardım onu da anlamış değilim. Çünkü bu okula herkes kayıt olamıyor. Başarı oranına göre kaydoldum desem ben derslerinde başarılı bir öğrenci değilim başarılı değilim dediysem aptal bir kızda değilim olmadım da hiç bir zaman. Ben ders çalışmayı sevmiyorum. Sınavlara sınav sistemlerine karşıyım. Bu okula matty sayesinde kaydoldum. Matty bu okulda okuyor. Bizde garip bir şekilde arkadaş olmuştuk onunla oda benim bu okula kayıt olmam gerektiğini bu okulun benim için ideal bir okul olduğunu söyledi. Bende ona beni almıycaklarını söyledim ama matty o kadar çok ısrar etmiştiki dayanamayıp okula başvurdum. On beş gün felan geçtikten sonra kaydımın onaylandığına dair bir mail geldi. Tabi benden önce matty bu haberi almıştı ki hemen bize geldi. Hemen çıkıp kayıt işlemlerimi hallettik. Sonuç olarak artık bu okuldaydım. Ailem de bu okulda okuyacak olmamdan gayet mutlu oldu ama dediğim gibi okul çok garip öğrencilerin çoğu hatta hepsi asi, ukala ve egolu. Okulda gruplaşma vardı. Siyahlar ve beyazlar olarak iki grup, sanki ölümüne bir düşmanlık vardı aralarında arada kafa kafaya gelseler de birbirlerine hiç dokunmuyorlar zaten okulumuzun müdürü profosör Marley buna asla izin vermiyor. Nerde bir tartışma çıksa adam sanki kamerayla izliyor gibi hemen olay yerine damlıyor. Bu iki grubun yanında bir grup daha var oda benim ve benim gibi olan öğrenciler yani tartışmalardan uzak umursamaz normal olanlar böyle garip bir okulum var işte. Bugün okuldan sonra matty'le beraber uzun zamandır met ettiği o cafeye gidicez. Matty benim için çok değerli onu gerçekten çok seviyorum. Onunla ilk benim eski okulumun önündeki parkta tanışmıştık. Ben eski okulumu sevmiyordum onlarda beni sevmiyordu tabi bir gün okuldan çıktıktan sonra her zamanki gibi okulun önündeki parkta oturup biraz kafamı dinlendiriyordum tabi o aptal pelin ve arkadaşları yanıma gelene kadar kız tam bir gerizekalı banada sebepsiz yere gıcık yanıma gelip üç arkadaşıyla dalga geçmeye başlamıştı. Bana hep marul diye hitap ederdi saçlarım kıvırcık olduğu için. Hemen hakaretleri yağdırmaya başladı bakın arkadaşlar burda kim varmış marulumuz ezik kızımız dedi. Bende pelin defol git uğraşamam senle dedim. Pelin malı durur mu saçımı çekti hemen bende dayanamayıp atladım üzerine bir kaç tane patlattım ama onlar benden kalabalık olduğu için beni yakalayıp hırpalamaya başlamışlardı bile tabi bunu fırsat bilen pelin kızlara kollarımdan tutturdu hareket edemiyordum. Bi kaç tokat attı bana dayak yiyordum baya o sıra matty geldi ve beni kurtardı o kızlardan o kızlar yüzünden artık her gün saçlarımı düzleştirmek zorunda kalıyorum belki bu okulda da dalga gerçerler diye  o günden sonrada sıkı bir dost olduk o yüzden ona pek hayır diyemiyorum. Cafeye gitmeyi de bu yüzden kabul ettim yoksa pek sevmiyorum kalabalık yerleri. Sonunda derste bitti. Matty koşarak yanıma geldi maalesef onunla aynı sınıfta değildik.
Hadi duru hemen hemen bize gidiyoruz daha hazırlanmamız lazım.
Tamam matty bu ne heyecan sakin ol.
Hemen matty'nin arabasına binip onlara gittik. Matty'lerin evi çok güzel ve sakin bir yerde onlarda sık sık kaldığım için eşyalarımın birazıda burda durur. Annesi ve babası sıcak kanlı insanlar banada çok iyi davranırlar. Birde abisi var oda iyi ama biraz soğuk nevale. Bakışları ürkütür beni hep çok soğuk ve karanlık bakar. Eve vardığımızda selamlaşma faslını geçip hazırlanmaya başladık. Matty her zaman ki gayet kısa bir etek ve balıkçı yaka kazağını giydi. Matty açık ve cüretkar giyinmeyi sever bende tam aksine spor ve usturuplu giyinmeyi severim. Bende siyah kotumu, yeşil bluzumu ve deri ceketimi giydim. Biraz da makyaj yapıp hazırlığımızı bitirdik. Doğru arabaya atlayıp cafe ye gittik. Cafe matty'nin anlattığı kadar hoş bir mekan. Matty koluma girdi ve matty'nin arkadaşlarının oturduğu masaya geçtik. Benim gelmemden pek hoşlanmadılar sanırım çünkü matty'ye kaş göz yapmaya başladılar matty onları hiç takmadan masaya oturdu ve benide yanına oturttu. Cafeyi incelerken diğer grubunda burda olduğunu fark ettim. Hepsi siyah giyinmişti. Bizim masadakilerde sanki onların aksine renkli renkli giyinmişler. Gerçektende çok garipler birbirinden çok farklılar. Birbirlerine düşman gibi bakıyorlar ama aynı ortamlarda takılıyolar. Gerçekten garip ben düşüncelere dalmışken masadaki Alex denilen çocuk daha doğrusu afeti devran bana ismimi sordu. Matty hemen atladı duru diye. Alex adın kadar durusun gerçekten dedi. Birden diyeceğimi şaşırdım. Yanaklarımın kızarmaması için elimden geleni yapardım ama çoktan kızarmışlardı bile. Hemen durumu düzeltmek için teşekkür ederim dedim. Matty utandığımı anlamış olmalı ki konuyu değiştirdi. Onlar yine sohbet ederken sıkıldığımı farkedip tuvalete gitmek için kalktım masadan. Tuvalete girdiğimde hemen elini yüzümü yıkayıp kendime bir yığın küfür ettim. Biraz sakinleşip makyajımı tazeleyip çıktım. Çıkmamla birine çarpmam bir oldu. O kadar sertti ki birine çarptığımı görmesem duvara çarptım sanardım. Kafamı kaldırdığımda diğer gruptaki çocuklardan biri olduğunu anladım. Önüne baksana körmüsün?
Kusura bakma fark edemedim biran.
İster bakarım ister bakmam sana mi sorcam deyince banada sinir geldi.
Merak etme incilerin dökülmez bir kıza çarpsam senden daha az tepki verirdi diye ağzımdan çıkverdi birden. Çok sinirlenmiştir sanki gözlerindeki karanlık ortaya çıkmıştı birden, biran lan duru tutamadın ağzını bu sefer yandın diye geçirken içimden beni kolumdan tutup duvara fırlattığında ne olduğumu şaşırdım. Karşıma geçip sakın bir daha benimle böyle konuşma heleki sesini asla yükseltme yoksa canını fena yakarım dedi. Ben kolumdaki acıdan dolayı çoktan ağlamaya başlamıştım bile. Acıtıyorsun zaten diyerek kolumu gösterdim. Biraz daha bana bakıp kolumu bıraktı o sıra Alex geldi.
Noluyo burda Alex bırak kızı,
Sana mi sorcam lan bas git yakmayayım canını. Alex'de sinirlenmişti yine kafa kafaya geldiler.
Sen kimsin lan benim canımı yakıcaksın.
Ben dahada kötü oldum hem ağlıyordum hemde korkudan titriyordum. Diğer masadakilerde gelince matty hemen aralarına girip yeter Alex hemen gidiyoruz dedi ve Alexi kolundan tutup çıkardı. Angel ve arkadaşları da çıktı. Matty tekrar yanıma gelip benide alıp evine götürdü. Ben hala ağlıyordum. Eve girince hemen matty'nin odasına geçtik. Matty hemen duşa girmemi söyledi. Biliyordu çünkü ben üzülünce duşa girdiğimde daha iyi hissettiğimi bende ikiletmeden hemen kendimi sıcak suyun altına bıraktım. Su iyi hissettirdi biraz bir saate yakın duşta kalıp çıktım. Biraz kendime gelmiştim. Matty kahve ve biraz atıştırmalık birşeyler hazırlatmış. Kahvemden bir kaç yudum alıp konuşmaya başladık. Matty çok üzülmüştü çünkü gitmek istemediğim halde beni zorla götürmüştü oraya.
Matty üzülme senin bir suçun yok.
Nasıl üzülmem duru sen gitmek istemiyordun seni ben zorladım gitmeseydik bunlar yaşanmıycaktı.
Matty lütfen kapatalım bu konuyu.
Tamam canım konuşmayalım ama Angelden uzak dur onunla zıtlaşma hatta mümkünse onunla aynı ortamda bile bulunma lütfen duru bu konuda dediğimi yap.
Kim bu Angel matty kendini ne zannediyo. O kim ki ben ondan uzak durucakmışım bugün bana yaşattıkları için onu asla affetmiycem.
Durucum o çok tehlikeli biri hemde aklının alamayacağı kadar tehlikeli ondan uzak durucaksın sana zarar gelsin istemiyorum benim hatrım için bunu yapıcaksın.
Tamam matty şeytan görsün o pisliğin yüzünü uzak durucam söz veriyorum.
Tamam canım sen biraz yat uyu dinlen ben annenleri aradım bu akşam burda kalacağını söyledim onlarda kabul etti.
Tamam canım ben yatıyım o zaman. Uyandığımda her yer kararmış sanırım akşam olmuştu. Kalkıp aşağıya indim matty koşarak gelip bana sarıldı. Saly teyze ikimizede sarılıp kızlarım acıkdınızmı size harika yemekler hazırladım dedi. İkimiz birden evet diye bağırdık. Saly teyze o zaman sofraya deyince koşarak masaya gittik. Sofraya oturduk gerçektende herşey enfes görünüyordu. Matty'nin babası ve abisede gelince yemeğe başladık.
Yemekler çok lezzetli olmuş eline sağlık Saly teyze.
Afiyet olsun kızım.
Saly teyzeyle konuşurken birden Matty'nin abisi dark'la göz göze geldik. Bana o kadar ürkütücü bakıyordu ki korkmuştum. Hemen gözlerimi kaçırdım. Dark duru deyince içim ürperdi resmen efendim diyebildim sadece. Duru bugün cafe de o Angel pisliği sana birşey yaptımı diye sorunca matty'le göz göze geldik. Matty hemen kaşlarını kaldırdı çaktırmadan demek ki matty bu konuyu abisinin bilmesini istemiyordu bende hemen inkar ettim hayır Dark bana ne yapabilir o.
O zaman benim duyduklarım ne duru.
Ne duydun bilmiyorum Dark ama bugün cafe de lavabo ya girmiştim lavabodan çıkınca tartıştık oda önüne bak felan dedi öyle küçük bir tartışma yaşandı.
Kolundaki morluk ne o zaman.
Şokla koluma baktım inanamadım kocaman bir morluk vardı kolumda nasıl olurda farkedememiştik. Ben şaşkınlıkla koluma bakarken matty alttan ayağıma vurdu ve kaşlarını kaldırdı. Hemen kendimi toparlayıp yok Dark onun Angel'le bir alakası yok. Evde küçük bir kaza geçirdim o zaman oldu.
Yalan söylüyorsun duru.
Tam herşeyi itiraf edecektim ki Mark amca imdadıma yetişti. Tamam Dark kız neden yalan söylesin uzatma konuyu dedi. Bir oh çektim kurtuldum derken bana kızım eğer sana birşey yaparsa hemen bana geliyorsun tamam mı dedi bende tamam Mark amca merak etmeyin dedim. Yemek bittikten sonra hemen Matty'nin odasına geçtik.
Matty abin bunu nerden biliyor ayrıca neden ondan sakladık bu durumu.
Ben nerden biliyim duru her yerde kulağı var söylemiştir birileri ayrıca abimden saklamamız en doğrusu oldu yoksa Angel'le karşı karşıya gelirdi ve buda kötü sonuçlar doğururdu.
Matty tamam bilmesin ama çok sinirliydi sana yapsaydı bunları Angel bu kadar sinirli olması normal olurdu ama bu olay benim başıma geldi neden bu kadar sinirlendi anlam veremedim.
Bak ona bende anlam veremedim belki de sana abayı yaktı he ne dersin.
Saçmalama matty abinden bahsediyoruz buzlar kralı o hiç birine böyle şeyler beslermi
Yani evet haklısın ama aklıma başka birşey gelmiyor.
Ayrıca abinin beni beğenmesi imkansız çocuk taşında taşı şimdi hakkını yiyemiycem tamam bende güzel bir kızım mütavazı olamıycam bu konuda ama o bana bakmaz.
Haklısın bakmaz duru.
Alçaksın matty.
Eeee napım kuzum öyle diyorum kızıyorsun böyle diyorum kızıyorsun.
Neyse matty bu konuyu kapatalım ve yatalım zira çok yorgun hissediyorum.
Tamam canım iyi geceler.
Matty çoktan uyumuştu ama bir türlü uyuyamıyordum matty haklı olabilir mi Dark bana karşı birşeyler hissediyo olabilirmiydi. Kafamda ki sorular susmak bilmiyor. Biran önce uyumazsam aptal aptal şeyler düşünmeye başlıycaktım. Yorgunluğumda bana destek oldu ve uykuya bıraktım kendimi.

Siyah ve Beyaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin