Alarmın çalmasıyla uyandım. Saate baktığımda yediye gelmişti.
Matty kalk hazırlanmamız lazım.
Tamam duru kalkıyorum sen hazırlan
Ben duşa giriyorum çıkmama kalkmış ol deyip duşa girdim. Duştan çıktığımda matty hala uyuyordu.
Ya matty kalksana artık geç kalıyoruz.
Duru ben bugün hiç kalkamıycam sen git gözlerimi açamıyorum.
Saçmalama matty kalk lütfen. Bir kaç defa daha seslendikten sonra anladım ki matty öldürsem kalkmıycak. Hemen hazırlanmaya başladım. Deri taytımı üzerine siyah bir bluz ce deri ceketimi giyip aşağıya indim. Herkes uyanmış kahvaltı yapıyordu.
Günaydın kızım gel otur matty nerde.
Saly teyze matty bugün okula gitmiycekmiş. Saly teyze biraz kızdı ama birşey demedi çünkü biliyoduki matty birşeyi yapmıycam dediyse yapmaz. Hemen hızlıca kahvaltı yapıp ben çıkıyorum herşey için teşekkür ederim dedim. Saly teyze ne demek kızım her zaman bekleriz dedi. Dark bende çıkıyorum seni okula bırakırım deyince biran dün geceyi hatırladım. Gerek yok ben giderim dedim heyecandan.
Uzatma duru hadi yürü arabaya.
Arabaya bindik ve yola çıktık. Sessiz bir yolculuk oluyordu ki Dark birden dün sana inandığımı sanma duru babam üstelediği için sustum. O Angel bunun bedelini ödüycek.
Saçmalama Dark lütfen dünü unutalım sende bu işe karışma benim yüzümden başın belaya girsin istemem.
Sen merak etme duru benim başım belaya girmez, başı belaya girecek olan biri varsa oda Angel. Hiç bir şey demedim olayı uzatmak istemiyorum çünkü. Yine bir sessizlik bürüdü ortamı ve sonunda geldik okula araba durduğunda Dark benden önce indi arabadan ben kemerimi çıkartırken kapımı açtı. Ben hala şaşkın bir şekilde arabadan inerken Angeli fark ettim karşıda bankta oturmuş bizi izliyordu. Dark'ta farketmiş olmalıki pür dikkat ona bakıyordu. Ben sorun çıkacağını anladığımdan biran önce darkı göndermek için görüşürüz Dark dedim. Dark birden beni kendine çekip sarıldı ve görüşürüz kendine dikkat et bir sorun olursa beni ara deyip yanağımdan öpüp arabaya binip gitti. Bense arkasından ağzı açık baka kaldım neydi şimdi bu Dark neden böyle davrandı anlam veremiyorum. Hemen kendimi toparlayıp okula girdim ama hala aklım az önce olanlardaydı. Birden gözüm Angele kaydı. Öyle bir bakıyordu ki bana birazdan kalkıp ağzımı burnumu kıracak gibi hemen gözlerimi kaçırıp okula girdim. Ders boyunca Darkı düşündüm durdum. O sıra kapı çaldı ve içeri bir öğrenci girdi. Özür dilerim hocam duru kaymazı profosör Marley çağırıyo dedi. Hemen ayağa kalktım hoca çıkabilirsin deyince hızlıca çıktım sınıftan acaba beni neden çapırıyorduki alt kata indim Marley'in odasının olduğu koridora geldiğimde katın çok sessiz olduğunu fark ettim. Odaya doğru ilerlerken arkamdan bir kapı açıldı ve ağzımı tutarak beni içeri soktu. Ne olduğunu anlamaya çalışırken birden kapıya yaslandım karşımda duran Angel di. Elimi çekicem ama sakın bağırma duydun mu beni dedi. Kafamı sakladım ve elini çekti çok korkmuştum Matty'nin dedikleri aklıma geldi birden. Hiç birşey demeden korkak gözlerimle ona bakıyordum. Onun gözlerinde ise karanlık ve öfke vardı. Ne istiyorsun benden diyebildim.
Duru kaymaz ne kadarda acizsin demek ki benimle öyle cüretkar konuşmanın sebebi Dark'tı. Birde bana göz korkusu vermek için o dark pisliğine bıraktırıyorsun kendini ama bir şeyi atlıyorsun güzelim ben o dark değil feriştahı gelse korkmam.
Ne saçmalıyorsun Angel neden bahsediyorsun.
Neden bahsettiğim açık değil mi güzelim Dark'ın yeni kırığısın işte ucuz ve acizsin bula bula dark aptalını mı buldun ama sende haklısın senin gibi bir kıza anca dark aptalı bakar.
Benim için bu kadarı çok fazlaydı ne saçmalıyordu bu çocuk kim oluyordu da benimle bu şekilde konuşuyordu. Gözlerimin dolmasına engel olamıyordum.
Ne oldu zoruna mı gitti dediklerim ucuz güzellik deyince kan beynime sıçradı patlattım suratına bir tokat ne olduğuna şaşırmış olucakki sendeledi biran hemen kendine gelip çenemi tuttu. Seni öldürürüm duydun mu beni bir daha sakın bunu tekrarlama dedi. Bende artık olaylar kopmuştu. Çenemi ondan kurtarıp sen kim oluyorsunda benimle böyle konuşuyorsun asıl ucuz, basit ve aşağılık olan sensin. Madem korkmıyorsun Dark'tan o zaman neden gelmedin yanımıza anca gücün bana yetiyor öyle değil mi. Böyle ucuz oyunlarla beni buraya getirip zorla beni burda tutuyorsun söyle bakalım ucuz olan ben miyim yoksa senmi.
Korktuğumumu sanıyorsun o Dark pisliğinden.
Evet korkuyorsun hemde çok korkuyorsun.
İspatlarım istersen bunu sana.
İspatla o zaman hiç bir şey yapamazsın.
Birden belimden tutup beni kendine çekti ve öptü. Ben ne yapacağımı bilemedim itmeye çalıştıkça o daha da sert öpüyordu. Sonunda bıraktı beni tekrar ona vurmak için kaldırdığım kolumu tutup sence korksam Dark'ın sevgilisini öpebilirmiydim deyip bana göz kırpıp odadan çıktı. Ben sinirden deliye dönmüştüm beni nasıl öpebilir bunu nasıl yapabilir. Yere çöktüm ve ağlamaya başladım. Ne kadar ağladım bilmiyorum yerden kalkıp hemen sınıfa gidip eşyalarımı toplayıp okuldan çıktım. Ne yapacağımı bilmeden okuldan uzaklaştım eve nasıl geldim hatırlamıyorum bile annem kapıyı açtığında gözlerimden anlamıştı ağladığımı hemen bana sarıldı ve ne oldu kızım bu ne hal böyle dedi. Anne çok yorgunum okulda karnım çok ağrıdı hemen yatıcam dedim. Annem üzerime gelmek istemedi sanırım ısrar etmedi. Hemen yukarı çıkıp duşa girdim ne kadar kaldım banyoda bilmiyorum. Derilerimin buruştuğunu farkedince çıktım. Hiç bir şey düşünmek istemiyorum. Hemen yatağa geçip yattım. Çok geçmeden uyudum zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah ve Beyaz
RomanceBiz siyah ile beyaz kadar birbirine zıt ama birbirine yakışan iki âşıktık. Biz Siyah kadar umutsuz ama bembeyaz hayalleri olan sevgiliydik.