Annemin sesiyle uyandım.
Kalk artık duru akşam yemeği de yemedin hastalanacaksın iyice.
Tamam anne kapat şu ışığı aç değilim ben. Anne kapatsana zaten başım ağrıyo ışık iyice ağrıtıyo.
Tamam kızım kapatıyorum ama kalk yemek ye. Annem odadan çıkınca telefonuma kaydı gözüm ışığı yanıp sönüyordu. Aldım baktım beş kez matty aramış mesaj da atmıştı. Konuşacak halim yok ama yinede aradım.
Alo matty,
Sonunda duru ne kadar merak ettim seni neden açmıyorsun telefonu,
Matty lütfen küçük harflerle konuş başım zonkluyo zaten,
Sana ulaşamayınca Ayşen teyzeyi aradım biraz rahatsızlandığını uyuduğunu söyledi.
Başım ağrıyo matty yarın konuşsak,
Tamam canım sen yat dinlen görüşürüz.
Matty,
Efendim canım
Dark nerde
Dışarı çıktı arkadaşıyla buluşucakmış neden sordun ki bir sorun mı var
Yok bir sorun öylesine sordum yarın görüşürüz hadi öptüm. Telefonu kapattıktan sonra bugün olanları düşündüm. Neydi bu yaşadıklarım Dark'ın yaptıkları Angel'in yaptıkları hiç anlam veremiyorum bu olanlara ben bu olayların içine nasıl girmiştim böyle iki güne kadar gayet sakin bir hayatım vardı. Kafamda ki sorulara bir türlü cevap bulamıyorum. En iyisi Dark'la konuşmak olucak sanırım. Hemen telefonu alıp Dark'ı aradım.
Alo Dark,
Efendim duru
Dark mısaitsen buluşabilirmiyiz seninle konuşmak istediğim şeyler var
Evet musaitim benimde seninle konuşmak istediğim şeyler var. Yarım saate gelirim seni almaya
Tamam görüşürüz bekliyorum.
Hemen giyinip aşağıya indim.
Anne ben çıkıyorum. Matty'le buluşucaz işlerimiz var biraz.
Kızım bu saatte nereye gideceksin baban gelir birazdan ona ne diycez biliyorsun baban akşamları dışarı çıkmanı doğru bulmuyor.
Anne bulursun bişeyler hadi lütfen gelirim birazdan.
Telefonum çalınca Dark'ın geldiğini anladım. Anne çıkıyorum dedim.
Tamam kızım ama gecikme.
Kapıyı açtığımda Dark beni bekliyordu. Hemen arabaya binip gidelim dedim. Dark arabayı durdurduğunda sahile geldiğimizi anladım. Arabadan inip banklara geçtik. Nerden başlayacağımı da bilmiyorum. Dark bugün olanlar dedim. Dark konuşmamı kesti.
Bak duru seni şaşırttım biliyorum ama bunu yapmak zorundaydım. O pislik seni rahat bırakmıycaktı biliyorum bende seni korumak için sevgilimmişsin gibi davrandım. Böylelikle sana zarar veremiycektir.
Dark yeter lütfen sana bu işe karışma demiştim. Sen bugün öyle davranmasaydın ben bugün olanları yaşamak zorunda kalmıycaktım.
Ne yaşadın bugün duru
Sözümü kesme Dark belli aranızda birşeyler yaşanmış ve bu yaşananlar sizi birbirinize düşman etmiş ama ben bu düşmanlığın içinde olmak istemiyorum.
Duru sana bugün ne yaşadın dedim.
Dark ne yaşadıysam yaşadım seni neden ilgilendiriyor bu.
O pislik sana birşey mi yaptı.
Off Dark ben ne diyorum sen hala neden bahsediyorsun. Dark birden ayağa kalkıp banka tekme attı. Dark ne oluyor sakin olurmusun lütfen. Dark bir yere odaklanmış beni dinlemeden oraya bakıyordu. Birden o tarafa doğru yürümeye başladı.
Dark nereye gidiyorsun ne oluyor sana
Hemen arabaya geç beni bekle gelicem birazdan sakın çıkma arabadan
Noluyo şimdi nereye gidiyor bu böyle arabada bekliycekmişim beklemiyorum işte bende sessizce arkasından gittim. Ara sokağa doğru dönünce bende hemen hızlandım. Bende döndüğümde Angel'le konuşuyordu. Onun burda ne işi var Allahım kafayı yiycem ne çeviriyor bunlar böyle. Ne konuştuklarını duyamıyordum. Bi saniye ya ben neden burda bekliyorum konu bensem benimde orda olmam lazım diye düşünüp hemen yanlarına gittim.
Duru sana arabada kal dememişmiydim.
Ben sana arabada kalıcam demedim ama Dark.
Darkcım sevgilin seni dinlemiyormu ahh ne yazık bir kıza bile sözünü geçiremiyorsun.
Kapa çeneni Angel seni son kez uyarıyorum bu son şansın.
Uyarılarını dinlemezsem naparsın Dark.
Bugün burda yıllardır süren anlaşmayı bozar seni gebertirim Angel
Denesene bakalım bi kim kimi gebertiyor.
Dark iyice snirlenmişti Angel'in yakasına yapıştı birden Angel'de onun tabi. Yeter diye bağırdım etkili olmuş ki ikisi de birden bana döndü. Dark'ın kolundan tutup bırak Dark dedim. Dark gözlerime bakınca sinirlendiği mi anlamış olucak ki çekti ellerini Angel de bıraktı o bırakınca. Yeter artık ben Dark'ın sevgilisi felan değilim. Dark benim arkadaşımın abisi beni senden korumak için bu yalanı uydurmuş.
Duru yeter kes şunu
Karışma Dark sana gelince Angel benim seninle bir derdim yok olamaz da zaten o gün sana çarptığımda farkında bile değildim eğer bir özür bekliyorsan özür dilerim. Şimdi sorununuz neyse halledebilirsiniz ama benden uzak durun zira sizin saçma münakaşalarınızla uğraşmak en son isteyeceğim şey bile değil rahat bırakın beni deyip ayrıldım oradan hemen bir taksiye bindim. Kurtulmuştum artık onlardan ne halleri varsa görsünler gerçi Dark'a biraz ayıp olmuştu beni korumak istediği için böyle davranmıştı ama ona karışmamasını söylemiştim. İyice berbat etmişti her şeyi karışmasaydı bunlar yaşanmıycaktı oda hatalıydı işte. Konuşmalarımızı düşündüm biran aralarındaki yıllardır süren anlaşma neydi acaba ne düşünüyorum ya ben bana ne neyse ne eve geldiğimde annemle babam sohbet ediyorlardı. Hemen aralarına geçip ikisine de sıkıca sarıldım. Birlikte oturup sohbet ettik. Herşey yolundaydı artık sorunlarımdan Kurtulmuştum artık eski sakin hayatıma dönmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah ve Beyaz
RomanceBiz siyah ile beyaz kadar birbirine zıt ama birbirine yakışan iki âşıktık. Biz Siyah kadar umutsuz ama bembeyaz hayalleri olan sevgiliydik.