Anlayamıyorum

8 1 0
                                    

Uyandığımda ilk gördüğüm dark'ın bana endişeli gözlerle baktığını gördüm. Diğer tarafa baktığımda da aynı endişeli gözlerin üzerimde olduğunu farkettim. Ne oluyordu böyle diye düşünürken matty birden iyimisin duru bizi çok korkuttun dedi. Matty çok endişelenmiş bu he halinden belliydi. Onu sakinleştirmek için hemen gülümsedim. İyiyim canım sakin ol sabahta böyle olmuştum zaten annem belimin tutulduğunu söyledi bir sıkıntı yok merak etme yarında doktora gidicez zaten dedim. Dark hemen atladı doktor olmaz senin burada kalman lazım hiç biyere gidemezsin burada kalıcaksın dönüşüm olana kadar dedi. Ne saçmalıyorsun dark benim adıma karar vermekten vazgeç artık dedim biraz iğneleğici bir sesle dark ona ima ettiğim şeyi çok iyi anlamıştı. Hem ne var bunda belim tutuldu diyorum tabi ki de gidicem doktora diye söylenirken birden dönüşüm kelimesine takıldım ne saçmalıyor bu çocuk ne dönüşümü hemen sordum sen az önce ne dönüşümünden bahsediyorsun dark. Herkes birden sessizleşti cevap versenize ya ne dönüşümü dedim biraz sesimi yükselterek neden bu kadar sinirliydim anlam veremiyordum ama kendime hakim olamıyordum. Sürekli bağırmak istiyordum. Matty birden sessizliğini bozdu ve mark amcaya bu sinirin sebebide mi dönüşümden deyince bana da geldiler iyice hemen ayağa kalktım ağrı hissetmiyordum ben gidiyorum sizin bu dönüşüm manyaklığınızı dinleyemiycem dedim. Kapıya doğru giderken mark amca beni kolumdan tuttu. Kızım dur lütfen biliyorum şuan çok sinirli hissediyorsun kendini ama sakin olmaya çalış sana herşeyi anlatacağız biraz otur konuşalım sonra istersen gidersin yine deyince kalmaya karar verdim. Oturduk ama kimse konuşmuyordu bende utanmıştım aslında biraz beni bu kadar seven insanlara bağırmıştım az önce bağırmayı geçtim birde resmen manyak demiştim. Hemen özür dilemeye karar verdim. Hepinizden çok özür dilerim. Ben az önce öyle davranmak istemedim ama maalesef öyle davrandım kusura bakmayın lütfen. Mark amca hemen atladı önemli değil kızım biz seni biliyoruz bunları neden yaptığınıda biliyoruz sorun yok sen üzülme dedi. Mark amca lütfen bana da anlatın bende neler olduğunu bilmek istiyorum dedim. Bak kızım söze nerden başlayacağım bilemiyorum bu anlatacaklarım sana çok ağır gelebilir o yüzden sana bir türlü bu konudan bahsedemiyoruz. Mark amca anlatın lütfen siz böyle konuştukça herşey benim için zaten çok ağırlaşıyo ve gerçekten korkuyorum. Bunları söylerken çoktan ağlamaya başlamıştım bile. Tamam kızım ağlama lütfen anlatacağım sana herşeyi. O zaman en başa alalım ve kendimizi tanıtalım sana. Mark amca sen neden bahsediyorsun ben sizi zaten tanıyorum. Hayır kızım sen bizi tanımıyorsun kim olduğumuzu henüz bilmiyorsun. Lütfen sözümü kesme bende anlatayım herşeyi. Tamam mark amca diyebildim sadece. Neyin içindeydim ben böyle bunlar bana şaka mı yapıyorlardı anlayamıyordum bir türlü.
Bak kızım biz kalesi uygarlığından geliyoruz. Aşk tanrıçalarının evlatlarıyız deyince bana da bir gülme geldi artık daha fazla tutamamıştım kendimi film mi çekiyoruz burada mark amca sen ne anlatıyorsun bana siz kafayı yemişsiniz ben gidiyorum dedim ve kapıya doğru koştum. Tam çıkıyordum ki hareket edemedim sanki bişey hareket etmemi engellemişti mark amcaya baktığımda  ellerini hareket ettirip saçma sapan iki kelime söyledi onun kelimesi biter bitmez bende kendimi koltukta buluverdim. Az önce ne yaşamıştık biz mark amca beni uçurmuştu. Bu sefer gülemedim ama çünkü çok korkuyordum ve ağlamaya başlamıştım bile. Lütfen beni bırakın evime gidiyim kimseye birşey anlatmam söz veriyorum bana zarar vermeyin lütfen diyebildim. Matty hemen yanıma gelip bana sarıldı ağlama canım lütfen sana asla zarar vermeyiz aksine seni korumak için burdayız. Matty neden beni korumaya çalışıyorsunuz kimden neyden deliriyomuyum ben aklımı oynatacam. Mark amca birden duru dinle anlatıcam canım sana herşeyi sadece dinle ve anlamaya çalış dedi. Bende tamam mark amca dinliyorum sizi anlatın.
Biz aşk tanrıçalarının evlatlarıyız duru az öncede fark ettiğin üzere bazı güçlerimiz var büyü gibi mesela. Şimdi sana bir şey göstericez ama sakin ol olurmu lütfen sakinliğini korumaya çalış tatlım. Ne gösterceklerdi çok merak ediyordum ayrıcada korkuyordum da ama artık bu işin içindeydim ve öğrenmeliydim kararlı bir sesle tamam gösterin hazırım dedim. Matty, Dark, sally teyze ve Mark amca geri çekildiler biraz ve birden ışıklar saçıldı etrafa ne olduğunu anlamaya çalışırken gördüklerim beni alt üst etmişti hepsinin kocaman kanatları vardı bildiğin kanatlar masallarda ki gibi ne diyeceğimi bilemedim. Ben kesinlikle rüya görüyordum. Kendime bir çimcik attım ama uyanamamıştım. Ben neyin içine düşmüştüm böyle yarı yamalak bu neydi şimdi diye sorabildim.
Mark amca atıldı hemen işte tamda gördüğün gibi kanatları olan tanrıça evlatlarıyız doğa üstü güçlerimiz var. Okulumdaki çoğu arkadaşında aynı durumda tabi siyahlar ayrı onlar tehlikeli ve kötüler onlardan her daim uzak durucaksın biz seni koruyacağız. Matty seni bulması o okula yazdırması hiç biri tesadüf değil hayatım herşey planlı oldu. Çünkü sende bizdensin deyince ben şaşkınlığımı bir kenera bırakıp mark amca sen ne diyorsun benim annem babam gayet normal insanlar ben sizden biri olamam siz yanılıyorsunuz.
Hayır hayatım yani annen baban normal evet sana bunu söylemek istemezdim ama mecburum gerçekleri biran önce konuşmamız lazım seni korumam gerekli.
Nasıl yani mark amca anlamıyorum.
Canım onlar senin gerçek annen ve baban değiller sen bizim aile dostumuz sam ve july nın evladısınız baban siyahlardan annen bizden yani beyazlardan biriydi hiç olmaması gereken bişey oldu ve birbirlerine aşık oldular ve bu yasak ilişkinin tek çocuğu olarak sen dünyaya geldin ama tanrıçalar onları affetmedi yasakları çiğnedikleri için onları çok ağır cezalandırdılar seninde dünyaya normal insanlara verilmeni emrettiler bende seneler önce seni buraya buradaki ailene bıraktım.
Yeter yeter yeter artık annem ve babam onlar benim öz ailem siz ne saçmalıyorsunuz ben gidiyorum diye kapıya doğru koştum ama bu sefer beni tutan biri olmadı tam kapıdan çıkarken belimdeki ağrı tekrar baş gösterdi dayanamıyordum artık bünyem daha fazla bu ağrıyı kaldırmadı ve karanlığa bıraktım kendimi..

Siyah ve Beyaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin