Гледна точка на Джейна
Блъснах се в някой. КАКВО, АМА ТОВА БЕШЕ ДЖЕЙК! Надявах се отново да се видим...НЕ! Той е от онези които ще се възползват от теб и ще те захвърлят.
-Ама какво правиш тук?!-сопнах му се.
-Аз се преместих да живея тук!- той какво ми каза току що?!-Ами ти?
-Не те интересува!-въздъхнах-И аз....
-Ами значи ще се виждаме по-често!-намигна ми и си отиде.Гледна точка на Джейк
О, боже! Тя е тук. Вече едва прикривам факта, че съм влюбен в нея. Но дали тя ме харесва? Ами не знам... Отидох до масата си. Видях, че нейното семейство е седнало точно на отсрещната и аз се настаних на такъв стол, че да мога да я виждам.
Гледна точка на Джейна
Той е тук! ТУК Е!!! Настанихме се на масата ни а тя беше близо до неговата. Говорехме си с Лиза. Няколко пъти погледнах към масата му, а той не е свалил поглед от мен. Стана ми неудобно.
-Отивам до тоалетната.-казах на семейството ми. Влязох и затворих вратата.
Пуснах водата в мивката и си наплисках лицето. След малко осетих някаква ръка около талията си. Подскочих, защото се стреснах. Това беше Джейк. Той долепи телата ни.
-Спокойно, слънце.-той се усмихна.
-Не съм ти слънце! Разкарай се!- опитах да се измъкна, но той ме стисна.
-Е, как да те наричам, като дори не знам името ти?
-Ох, добре! Аз съм Джейна и НЕ ми е приятно да се запознаем!-успях да се измъкна, но той се приближаваше.
Пристъпвах назад, докато гърбът ми не опря стената. Той се приближи толкова близо, че усещах дъхът му по врата си и настръхнах. Лицата ни бяха на няколко сантиметра разстояние. Той се приближаваше и ме.....целуна! Незнам защо, но му отвърнах. Започна да задълбочава целувката. Осъзнах се. Трябваше да го спра. Опитах се, но той беше твърде силен. Да си призная харвсваше ми. Но наистина трябваше да го спра. Затова го ритнах в слабините и той се сви от болка. Плеснах му шамар.
-Да не си посмял да го направиш пак!
-Но ти хареса нали?-усмихна ми се и ми намигна. Не отговорих на въпроса му, а излязох и затръшнах вратата. Прилоша ми и реших да изляза малко на чист въздух. Разходих се и седнах на една пейка. Затворих очи.
* * *
Усетих някой да сяда до мен. Това беше Джейк. Той ме прегърна. Аз се сгуших в него.-Обичам те откакто те видях.-каза ми
- Ами аз......
YOU ARE READING
Before I hated you! But now....
RomanceДжейна Родригес водеше нормален живот. Има приятели, изкарва добри оценки и учи в престижен университет....но родителите ѝ трябва да провалят всичко като я накарат да се преместят в друг континент. Там тя среща най-омразния си човек на Земята. Джейк...