BULUŞMA

105 18 18
                                    


Yatağımın başında duran saatim her zaman ki gibi erkenden çalmaya başladı uyumuyordum ama yatağımda dışarıda yağan yağmurun sesini dinliyordum cama tek tek düşen yağmur damlalarını izlerken gözüm dalmıştı ve saatimin sesiyle kendime geldim.
Bu gün kızlarla buluşacaktık , tatilimizin bitmesine 2 gün kalmıştı ve bu sene ki okul maceralarımız 2 gün sonra başlıyordu .
Yatakta doğruldum , hâlâ çalmakta olan saatimi kapattım ve bonyoya geçtim elimi yüzümü yıkadım , dişlerimi fırçaladım ve aynada bir kaç dakika kendimi izledikten sonra , mutfakta hazır olan kahvaltı sofrasından iki tane kızarmış patates alıp odama geçtim .
Hâlâ uykum var gibiydi ama uyumak için vakit yoktu telefonumdan saate baktım ve saat 6:52'yi gösteriyordu saat 8'de Cafe Elit'de buluşacaktık .
Dolabımın üzerindeki düzleştiricimi aldım ve ısınması için fişe taktım o ısınırken saçlarımı taramaya başladım . Saçlarımı yaptıktan sonra yüzüme hafif bir makyaj yaparak üzerimi değişmek için dolabıma yöneldim beyaza kaçan pembemsi kumaş pantolonuma takıldı gözüm perdemi araladım ve pantolonumun beni üşütmeyeceğini düşünerek giyindim ve üzerine iste yarım kollu şık siyah bir gömlek giydim .
Saçlarımı at kuyruğu denilen şekilde topladım . Saat çoktan 7:30 olmuştu ve WhatsApp grubumuza çıktığımı belirtecek bir mesaj yolladım .
Dışarı çıktığımda havanın gerçekten soğuduğunu farkettim ,ama artık yağmur yağmıyordu ve hemen bi taksi durdurdum . Taksiye bindiğimde hoş bir vanilya kokusuyla karşılaştım ve gideceğim yerin konumunu gösterdikten sonra arkama yaslandım .
Onları çok özlemiştim Erva , Nisa , Zeynep , Aslı , Aleyna , Rana , ve Rabia
Biz bir tayfayız biz Lise'nin Yıldızlarıyız , hepimizin birbirnden farklı hikayeleri var , hepimizin ayrı ayrı anıları var hep birlikte anılarımız var koskoca 8 senenin anıları var , biz birbirimizi arkadaş olarak değil her zaman kardeş olarak gördük , baya kavgalar ettik ama her zaman kardeştik hiç bozulmadık .
"Anılar canlanır gözümde"
Bunları düşünürken  arabanın durmasıyla vanilya kokusunu tekrar hissettim ve Cafe Elit'in  önünde olduğumuzu farkettim .
Taksiden indim ve telefonumun ekranından saate baktım 8:03 ve hızlıca Cafe'ye girdim etrafa bakındım ve arkaları bana dönük olan üç kızı gördüm ve onlara doğru ilerledim.
Beni gören aslı hemen sude geldi diyerek ayağa kalktı aleyna ve rana da onunla birlikte ayağa kalktı hepsiyle tek tek sarıldık gerçekten çok özlemiştim onları . Oturarak devam ettim :
-Diğerleri nerede ?  Rana cevap verdi "Bilmiyoruz daha gelmediler" dedi ve sözünü daha bitirmeden içeriye Rabia girdi ve hemen arkasından da Hico , Hanım ve  Zeynep . Hepsiyle tek tek selamlaştıktan sonra yanımıza Egemen geldi . (Cafe Elit Egemen'in annesinin cafesi)
Selam kızlar dedi ve ardından herkesten Selam Egemen diye bir ses yükseldi .
Zeynep "Bize katılmak istermisin dedi" ama birşeyler alıp tekrar eve gitmesi gerektiğini söyledi ve yanımızdan ayrıldı .
Rabia "Ee biz menüyü isteyelim ben çok acıktım" dedi ve Elif abla masaya 4 tane menü bıraktı hep birlikte kararlaştırdığımız Muffin ve Kahveyi sipariş edecekken , Elif abla
Meraklı bir şekilde "Erva nerede ?" dedi.Bizde kızlarla birbirimize baktık , onu unutmuş olamazdık. Ve yine bir süprizle içeri giren erva buradayım dedi . Elif ablanın yüzünde bir tebessüm belirdi ve "seni unuttular sandım , güzel kızım"
Evet elif abla bizleri kızları gibi görürdü egemenle orta okuldan beri aynı sınıftayız ve 5 senedir aynı cafede buluşup ; ders çalışmak , birşeyler atıştırmak , kutlama yapmak gibi şeyleri hep Cafe Elit'te yaparız . Elif abla Cafedeki yiyecekleri elleriyle hazırladığı için hem güvenerek yiyoruz hemde gerçekten çok beğeniyoruz.
Elif abla da dahil hepimiz güldükten sonra Masaya gelen : Muffin ve kahvelerimizi içerken Elif abladan resimimizi çekmesini istedik ve daha sonra onu İnstagramda paylaştık.
Biraz daha oturduktan sonra saat 12 olduğunu farkettik ve Elif abladan hesabı istedik , ve hesabı ödeyerek Cafeden ayrıldık .
Rana " hadi okul alışverişini de elden çıkaralım şurada 2 gün kalmış okulun açılmasına" dedi ve kızlar da onayladı hep birlikte AVM' ye gitmek için otobüs durağına kadar yürümeye başladık. İkizler çok duramayacaklarını söylediler o yüzden saat 2'ye kadar bütün işimizi bitirmemiz gerekiyordu. Sonunda otobüs durağında gelmiştik , zaten otobüste gelmişti 15 dakikalık bir yol vardı hepimiz telefonlarımızı çıkarmıştık ve İnstagramda dolaşıyor , müzik dinliyor ve "kendimden bahsedicek olursam" Denizle konuşuyordum. (Sevgilim) Ona kızlarla buluştuğumuzu ve okul alışverişi için AVM de olucağımı söyledim , o da Rüzgar , Egemen ,ve Berke ile AVM'deki Starbucks'ta olduklarını söyledi. Hemen kızlara haber vermek için WhatsApp grubuna msj aytım hepsi gördü ve önce Starbucks'a gitmeye karar verdik. Ve AVM'nin önüne geldiğimizde çocukların arabasını görünce İkizler ve Erva AVM'ye girdiler. Ben , Rabia , Zeynep ve Rana da Starbucks'a girdik ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 20, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LİSE YILDIZLARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin