1 Bölüm(Evlenmene Bak)

98 9 6
                                    

"Şimdi ben buraya neden çıktım nasıl çıktım, niye çıktım? Gördünüz yürüdüm çıktım. Çıkmamışta olabilirim çıkmış da çıkmışsam çıkmışımdır. Efendim biz buraya çıktıkta"çıkmadık"mı dedik!"

Aşağıda bana bakan hıyar ağanın koruması olduğunu düşündüğüm kelek kafalı adama bir şeyler saçmalıyordum ama ne saçmaladığım ben bile bilmiyordum.

Bitmiştim kesinlikle oysaki ne hayallerim vardı benim düğünümden kaçıp kendime yeni bir hayat kuracaktım belki üniversiteye bile gidecektim.

Ama papucumun mafya hıyar ağası bu sefer kesin beni öldürecek ti.

Kaç kere kaçmaya kalkışmıştım 7 mi 8 mi.

Tamam Adam yakışıklı, zengin tepsi tepsi baklavaları bilen var. Ama yanında bir sürü ırıspı var. Ve ayrıca adam sadist geçen sefer Utku beni onun elinden zor almıştı.

Sevgili Babacığım da tüm bu olaylara sesiz kalmıştı. Kızını zorla evlendirmek isteyen bir adamdan ne beklenir ki Üniversite ye bile gitmeme izin vermemiş ti.

"Nazlı Hanım Eğer içeri geçmezseniz Demir beyi çağırmak zorundayız" diyen adama.

"ımmm şey ben hava almaya çıkmıştım gelinliğim parmaklıklara takıldı da onu çıkarıyordum ne gerek var hıya-yani şey demiri çağırmaya ne gerek varki. "

Her ne kadar buraya kaçmak için çıkmış olsamda ki bu pozisyonda kim görse kaçıyor derdi. kelek kafalıda bu dediğime inanmışa benzemiyordu.

Ama bu adam demirin adamı değil babamın adamlarından biri kesin yoksa çoktan hıyar ağaya haber vermişti.

Babam bile bu demir şerefsizinden korkuyor neymiş efendim şirketimiz iflas eşiğindeymişte demir bize gereken yardımları yapıp şirketi batmaktan kurtarıcakmış. Banane kardeşim benmi dedim Git iflas et.

Ha bu arada kardeşim değil babamO.

Kaçamayacağımı anlayıp gelinligimin uçlarından tutum bu topuklularla yürümek ne kadar zordu. sevgili babacığımın odasından çıkıp kendi odama girdim.babamın odası arka bahçeyi gördüğü için ve kaçmanın tek yolu orası olduğunu düşünmüştüm ama mahelesef kaçacak bir yol yoktu.

Az once Mustakvel kocamın yanından lavaboya gidiyorum diye ayrılmıştım.

Asla vazgeçmeyeceğim. Nikah kıyılmadan, kaçıp gidecektim buradan.

Dışardan duyulan müzik sesiyle pencereye koştum. Pencereyi araladığımda utku erik dalı müziğiyle bir güzel kıvırtıyordu.iykide git onları çaktırmadan oyala dedim.

Hayır yani baştan beri beni destekleyen ve bu evliliğe karşı gelen kuzenime."kardeş bu ne ayak" demezlermi.

Yaşlı bir teyzeyle kıvır kıvır oynayan kuzenimden bakışlarımı çekip gelen konuklar arasında. Mustakvel kocam olacak olan hıyar ağaya çevirdim bakışlarımı.Çatık kaşarla Utkuyu izliyordu.

Elindeki içki bardağını kafasını dikip kafasını bana çevirdi. göz göze geldiğimizde içi rahatlamış gibi ufak bir tebessüm yolladı bana. ıyk midem bulandı. Perdeyi hızla çekip utku ya buraya gelmesine dair mesaj attım.

Utku alnındaki terlerle içeriye dalıp.

"ben sabahtandır orada ecel terleri dökeyım o hıyarın karşısında sen'kaçamadım'diye mesaj at"dedi sinirle.

" Hadi lan! ordan ne kadar güzel eğlendiğini gördük."diye tısladım. Utku kıravatını gevşetip.

" Çaktırmasınlar diye allah allah yoksa 65lik nineler le oynamaya meraklı değilim. "dedi sakin bir şekilde.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KaÇıK GeLiNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin