Hogwarts savaşından sonradı...
Okul yerle bir olmuştu bir çok kayıp vermişti büyücülük dünyası ama yinede artık voldemort'un varlığı olmadı için içlerinde huzurda vardı.
Harry ise bir taşın üstüne oturmuş etrafına bakıyordu Harry etrafına bakarken yanına el ele tuttuşup gelen Ron'la Hermione geldi.
Hermione: Harry iyi misin ?
Harry: Evet (El ele tuttuşan Ron'la Hermione'ye bakar) Birlikte olmanıza sevindim aslında söylemek gerekirse birazda belliydi yani birlikte olacağınız.
Ron: yani aslında doğrusunu söylemek gerekirse Hermione'yi 1. Sınıf 'tan beri hoşlanıyorum.
(Hermione sırıtır)
o sırada karşıdan Ginny gelir .
Hermione : Ron gel biraz gidelim
(Giderler)
Harry Ginny ' ye bakar.
Ginny:Merhaba Harry... Zor bi geceydi
Harry bir şey demez sadece Ginny'nin gözlerine bakar.
Ginny: Harry şey Voldemort gitti değilmi ? Kesin ?
Harry: Evet yani onun ölüşünü gördüm büyük ihtimalle gitti.
Harry hala Ginny ' nin gözlerinin içine bakmadan duramaz onu çok öpmek ister ama bunu uygun bulmaz.
Ginny:Hayatımıza Nasıl devam edicez ? sevdiğimizden ayrı olarak mı?
Harry bir şey demez.
Ginny: peki ben mesajı aldım hayatında başarılar Harry umarım mutlu olursun...
Ginny arkasını dönüp yürümeye başlar. Harry ayağa kalkıp Ginny diye bağırır. Ginny durur.
Harry: Ginny hayatımıza kaldığımız yerden devam edelim ama bir farklılık yapıp hayatımın her karesine senide katmak istiyorum...Tabi...Sende istersen ?
Ginny bi an duraksar sonra arkasını dönüp koşarak Harry nin dudaklarına yapışır. Ron'da o sırada arkadan bağırır.
(Alaycı bir şekilde)
Ron: Hey bi dakika bana sordunuzmu birlikte olabilir miyiz diye ?
Hermione: saçmalama Ron! onlar birbirlerine aşıklar aynı bizim gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl ve Seçilmiş
Fanfictionyine'mi bitecekti ilişkileri ? yine'mi karanlığa gömülüceklerdi ? yoksa bu sefer birliktemi aşıcaklardı zorlukları ? bir kızıl ve bir seçilmişin aşkını karşısında kim durabilir'ki ?