arkandaki düşman

499 15 9
                                    

Ginny koşarak odasına girmişti ve kapıyı şiddetli bir şekilde kapamıştı.Ginny bu 1 ayı nasıl atlatacağını bilmiyordu Harry siz 1 gün bile ona 1 ay gibi geliyorken şimdi ise ona 1 ay beklemesini istiyorlardı ve bu büyük ihtimalle Ginny'e 1 yıl gibi gelecekti.Ginny 1 saat boyunca hiç odasından çıkmamış ve hep ağlamıştı. Ağlaması hafifleyince Harry'e bir mektup yazma kararı aldı.mektubu yazarken kapısı çaldı ve içeri Hermione girdi.

Hermione: Gin iyi misin?

Ginny: Evet yani sanırım...

Hermione: Merak etme Gin bize hergün onu merak etmeyelim diye mektup yolicakmış ve sana ayrı bir mektuplar göndericekmiş

Ginny: Gerçektenmi?

Hermione: Gerçekten...

Bu konuşmadan sonra Ginny sakinleşmişti ama yineden içinde bir burukluk vardı. İçinden bir ses başlarına bir şey geleceğini söylüyordu.

Ginny: Neyse saat kaç Herm?

Hermione: en son 9'u çeyrek geçiyordu

Ginny bunu duyar duymaz yerinden sıçramıştı.

Ginny: HEMEN GİTTMEM LAZIM ANTREMANA GEÇ KALICAM!

Hermione: Aaa evet senin bu gün maçın vardı dimi?

Ginny: EVET HEMDE YARI FİNAL MAÇI!

Kızıl kız hemen üstünü giyinip çantasını hazırladıktan sonra son süratle merdivenlerden indi kapıdan çıkarken Ron arkadan seslendi.

Ron: Noluyo kız bu ne acele böyle? Hermione ne oluyor niye bu koşa koşa evden çıktı?

Hermione: Ya bugün Ginny'nin maçı varmış yarı final maçı o yüzden antremana yetişmek için acele ediyor.

Ron: Hee iyi bari motivasyon olur belki kendine gelir

Hermione: Pek sanmam...

Ron: Niye ki?

Hermione: Niyesimi var Ron Harry Ginny'nin hiçbir maçını kaçırmazdı Ginny onu yerinde olmadığını fark edince büyük ihtimalle yine hatırlar

Ron: Doğru...

bundan sonra 2 genç Ginny'ye yetişmeye çalışır ama Ginny çoktan gitmiştir.Ginny acaleyle sahaya girer hemen yanına arkadaşı Taylor gelir.

Taylor: Ginny son anda yetiştin hemen üstün giyin şimdi antremana başlicaz

Ginny: (soluk soluğa) Tamam 

Ginny hızlıca soyunma odasına gidip üstünü değiştirir.Hemem sahaya gidip antremana katılır antreman yaparken aklında her zaman Harry vardır. Akşam olur maç için hazırlanır muhabir anonsu yapar.

Muhabir: Evet sevgili seyirciler Quidditch takımlar kupası yarı finaline hoşgeldiniz.

Fazlasıyla alkış duyulur Muhabir kaldığı yerden devam eder.

Muhabir:Bugün maçımız Appleby Arrows ve Holyhead Harpies arasında çok çekişmeli bir maç olacağa benziyor bu maçı kazanan direkt olarak yarı finale turuna geçecek o zamana hazırsak oyuncularımız gelsin.

Bütün takımın oyucuları sahaya çıkmıştı Ginny sahaya çıktığında ise diğer oyunculardan daha çok alkışlanmıştı. Ginny hemen Harry'nin her zaman onu izlediği yere bakmıştı bu sefer orda sadece Hermione ile Ron vardı.Maç başlamıştı ve Ginny şimdiden 20 puan kazandırmıştı takımına maç biraz daha ilerledikten sonra statyumun bütün ışıkları sönmüştü ışıklar açıldıktan sonrada insanlar kaçışmaya başlamıştı çünkü her yerde ölüm yiyenler vardı.

Ron: NERDEN GELDİ BU ÖLÜM YİYENLER!

Hermione: BİLMİYORUM HEMEN GİNNY'İ BULALIM!

O sırada Ginny ölüm yiyenlerle savaşmaktaydı ölüm yiyenler ona lanetleri gönderirken Ginny ise zor korunuyordu.Ginny hepsini alt ettikten sonra bir ölüm yiyen tarafından asası elindan fırladı Ginny artık korumasızdı ne yapacağını bilmiyordu. Düşünürken arkadan bir adam sesi geldi.

Adam: Selam güzellim yıllardır bu anı bekliyordum...

Ginny bu sesi tanımıştı bu Rodolphus  Lestrange'dı.

Ginny: BENDEN NE İSTİYORSUN!

Rodolphus: Nemi istiyorum hımm bi düşüniyim he buldum"İNTİKAM"


Evet en heycanlı bölümde bırakıyim dedim bakalım ne olacak uuuuuu...

Kızıl ve SeçilmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin