Memur Fatih
Güzel bir pazar sabahı,pencereden içeri vuran güneş ışınları ve erken kalma zorunluluğu yok. Mutlu olmak için her şey tamam. Yorucu bir haftanın ardından böyle rahatlığa gerçekten ihtiyacım vardı. Yorucu dediğime bakmayın,normal bir polis memurunun işleri alıştık artık. Bu meslekteki 8.yılım olacak bu sene ve hep gurur duydum kendimle. Şimdi de kahvaltımı yapıp dışarı çıkacağım. Biraz kafa dağıtmak iyi gelir diye düşündüm. Güzel bir aileye sahiptim. Çocukluk aşkım,gençliğim,eşim Eda ve 2 yaşındaki her şeyden değerli kızım Ceren benden daha önce uyanıp kahvaltıyı hazırlamışlar bile. Çayımı doldurup bende masaya oturdum. Kızımın bana bakışları,o deniz mavisi gözleriyle göz göze gelince tüm dert tasamı unutuyorum.Kahvaltımızı yaptık ve dışarı çıkmak için hazırdık. Eşim güzel bir T-shirt ve diz boyu bir etekle yine çiçek gibi olmuştu. Ceren'de mini bir şort ve bol bir kazakla annesi gibi olmuştu. Uzun zamandır gezmeye çıkmıyorduk. Alış-veriş merkezine doğru yola çıkıyorduk. Şoför koltuğuna oturduğumda içime bir sıkıntı girdi ama önemsemedim ara sıra olur diye düşünüp yola çıktık.
Adli Tıp Kurumu - Emre Bey
Bir pazar günümüz bile yok amına koyim. Dün gece gelen bir kadın cesedi ve acı hikayesini öğrendiğimde aileme daha çok bağlandım.
Kadın 13 yaşında zorla evlendiriliyor,kendisinden 30 yaş büyük bir adamla. Zorla gerdeğe sokuluyor. Daha 14 yaşında anne olup,hayatın tüm zorluklarını alıyor üzerine. Buda yetmezmiş gibi evlendiği cani tarafından şiddete maruz kalıyor. Vücudunda kırbaç,ateşte kızartılmış şiş izleri,vücudunda söndürülen kül izleri ve daha neler neler. Kızın 19 yaşında olduğunu öğrendik. 6 yıl dayanabilmiş bu acıya. Kız babasına söylediğinde ise babası ona namus meselesi olduğunu eğer bir daha baba evine gelirse onu öldüreceğini söyler. Kız 5 yaşındaki kızını onu çok seven komşusuna emanet eder ve eve döndüğünde kocası onu yine dayakla karşılar. Kız artık dayanamaz hale gelir ve kendisini yatak odasına kilitler. Çekmeceyi açıp kocasının silahını çıkarır. Sonra patlayan bir silah sesi,kız kendisini öldürmüştür.
Evet bu bir intihar gibi görünebilir fakat bu intihar değil,olamaz hayatının baharında olan bir kız ölüme itildi evet bu bir cinayetten farklı değil.
Katil -resmen katil değil ama katil diyeceğim- yakalandığında şiddet uyguladığını itiraf eder. Kadının vücudundaki darp izleri delil olmuş,adam 20 yıl hapse atılmış.
Gece ofisimde kalmıştım. Halletmem gereken işleri bitirdikten sonra koltuğumda 1 saat uykuya dalmışım. Uyandığımda yeni gün başlamıştı. Yine herkes işinin başında bende işime koyuldum tekrar.
Eren Yaman
Pazar günü daha gün bile ağırmamıştı ve ben hazırlanmaya başladım. Spor salonuna gidecektim her gün yaptığım gibi. İyi diyebileceğim bir vücuda sahiptim. Yaklaşık 1.5 yıldır fitnessla uğraşıyordum. Üzerime ince bir şey aldım. Çantama havlumu ve yedek kıyafetlerimi koyduğumda çıkmak için hazırdım. Ev bana ait idi. Ailemi 8 yıl önce trafik kazasında kaybettim. Zaten onlardan sonra kaybedeceğim bir şeyim kalmamıştı.
Arabayı kullanan babam, yanında oturan annem arkada iste ben ablam ve henüz 1 yaşındaki kardeşim. Alkollü şekilde yola çıkan bir tır şoförü karşımızdan son hız yaklaşırken bize babam yana çekilmeye çalıştı.Nafile. Tır arabamıza feci bir şekilde çarpmıştı. Tır şoförü,babam, annem, ablam ve kardeşim olay yerinde feci şekilde can verdi. Ben ise camdan dışarı uçup ağır yaralanmıştım,hayatta kalma ihtimalim çok düşükken hayata tutunmuşum.
Şuan durumum iyi ve yalnız yaşıyorum. Üniversitede dış ticaret okudum ve şuan bir şirkette alım-satım müdürüyüm. Güzel bir hayatım var denilmezdi. Yalnızlığın zorlukları diyelim. Daha çok şey yaşayacağım...
Cinayet Amiri Murat
Bu günlerde kendimi kötü hissediyorum. Son cinayet,intihar eden kadından sonra 2 gün kendime gelemedim. Ama toparlandım. Sabah yine işimin başındaydım. Kötü his hala geçmemişti ama düşünmemeye çalıştım bunu. Neden bilmiyorum ama 29 Ekim kutlamalarında olay çıkacağı düşüncesine kapılıyorum. O yüzden Fatih ile bu konuyu ek olarak tartışacağım. 81 ilin her yerinde kutlamalar olacak ve yoğun güvenlik önlemlerinin şart olduğunu düşünüyorum. Telefonum çalıyordu. Arayan kişi Baş Amir Ali Bey idi.
Bu bölüm bu kadar arkadaşlar. İlk kez bu kadar yükseklerde gözüm. Bunu başaracağımdan eminim. Sizlerle birlikte tabii. Eğer devam diyorsanız yorumlarda belirtmenizi istiyorum.
Mutlu Olun :)