kapitola třetí - zase se něco děje

290 28 8
                                    

O pár dnů později:

J E N N Y:

,,U Salazara, vstávej Parkerová!" Uslyšela jsem nademnou.

,,Bellatrix, pššššt!" Převalila jsem se na druhou stranu postele a spala dál.

Najednou jsem ucítila ledovou spršku vody na obličeji.
,,Bello, to si odskáčeš!" Zakřičela jsem a rychle byla na nohou, když v tom jsem se svalila na zem v hrozných křečích. V hlavě mi pištělo a v uších podivně bzučelo.

Buď silná, zabij je! Umuč je! Slyšela jsem v hlavě.

,,Nikdy.." Řekla jsem a zacpala si uši, ale očividně to nezabralo, poněvadž jsem pocítila ještě horší bolesti.

,,Jenny?" Uslyšela jsem jakoby z povzdálí, ale už mi tmavlo před očima a já upadla do mdlob.

_______
S I R I U S:

Vstal jsem časně ráno a upravil se na ranní běhání kolem famfrpálového hřiště.

Vzal jsem si černé triko, kraťasy a vyrazil z pokoje ven. Kluci ještě spali a nechtěl jsem je probudit, tudíž jsem musel našlapovat hodně opatrně. Ale jak mě znáte, zakopl jsem o Peterovu hůlku a spadl jsem s hlasitou ránou na zem. Remus rychle vstal do sedu a zamračeně se na mě podíval.

,,No co je?" Zašeptal jsem a chystal se odejít, když v tom mě Remus zarazil, že jako půjde se mnou.

Tak jsme asi po půl hodině vyšli ze společenské místnosti. Povídali jsme si, když v tom jsem do někoho vrazil.

,,Co jako děláš?!" Vyhrkla ta osoba a já v ní poznal svou sestřenku.

,,Hej, ale... Jenny?" Rychle jsem vstal a díval se na lehátko, které levitovalo a na něm ležela Jenny.

,,Co se jí stalo?" Zeptal jsem se Narcissy, která hůlkou lehátko držela nad zemí.

,,Ona nějak skolabovala.. Jako, jakoby mluvila sama se sebou a něco jí ovládalo." Zašeptala.

Remus si rukou zacpal pusu a já zakroutil hlavou.

,,Ale jak.." Načal jsem větu, ale Bellatrix mě mávnutím rukou umlčela.
,,Musíme jít Blacku, takže neotravuj."

S Remusem jsme se vydali s nimi až na ošetřovnu, kde jsem se od nich musel oddělit a jít si konečně zaběhat.

______
Pohled třetí osoby:

Když se Sirius oddělil od holek a Remuse, madam Pomfreyová se pokoušela Jenny vzkřísit, ale marně.

,,Snad se do zítra probudí." Řekla a položila ji na postel.

Po chvíli Bella i Cissy odešly a tak Remus zůstal s Jenny sám.

,,Jenny..Sice mě neslyšíš, ale chtěl jsem říct, že.. Že.. Tě miluju. Už od druhého ročníku, kdy jsi mi poprvé pomohla v lektvarech." Řekl Remus a povzdechl si, protože věděl že nikdy nebude jeho. Nikdy..
Vzal jí za ruku a jemně stiskl. Byla tak ledová.

Za chvíli do ošetřovny vtrhla Lily, Nancy, Selene a Rachel. Remus Jennyinu ruku okamžitě pustil, ale Lily si toho všimla. Nic sice neřekla, ale bylo na ní vidět, že je jí Remuse líto.

Dívky okamžitě Jenny obklopily a Remus neměl šanci si s ní dál povídat, proto odešel.

Lily pohladila Jenny po spoceném čele a Selene položila na stoleček vedle její postele vázu růží.

Za chvíli přišla madam Pomfreyová a nalila Jenny do pusy cosi zeleného, čemu říkávala lektvar. Potom odehnala dívky, že už musí jít. Sice neochotně, ale přeci jenom odešly.

_____
S I R I U S:

Nechápu to.. Prostě ne. Co se k sakru Jenny stalo? Proč skolabovala jen tak? Proč mluvila sama se sebou? Třeba mi to potom řekne..

Doběhl jsem až k Hagridově hájence, kde jsem se zastavil abych si oddechl. Jenže Hagrid v tu dobu vyšel a s ním i jeho pes Tesák, který mě upřímně nemá moc v lásce.. No a proto jsem byl ihned na zemi celý zašpiněný a od psích tlapek.

,,Tesáku no ták! Zesles z něho, dyť bude chudák celej špinavej!" Zařval obr a pomohl mi vstát.

,,Díky Hagride. " Usmál jsem se a oprášil si triko.

,,Tak pojď Tesáku, půjdeme." Zavelel Hagrid a poté odešli do zapovězeného lesa.

I já už jsem se rozhodl že půjdu do hradu, ale nejdřív jsem si dal ještě kolečko kolem famfrpálového hřiště. Snídani i oběd už jsem určitě promeškal, takže jsem měl čas až do večeře.

____
Pohled třetí osoby:

Jenny zatím ještě spala na ošetřovně a stoleček vedle její postele se plnil dárečky, květinami a dokonce i sladkostmi. I studenti se u její postele jen hemžili, ale bohužel většinou je madam Pomfreyová odehnala svým košťátkem na uklízení. Teď, v tuhle chvíli bylo ticho, protože všichni studenti seděli ve velké síni na večeři. A proto, by jste mohli slyšet tiché oddechování dívky jménem Jenny.



_____
Ahoj, Snad se vám dnešní díl líbí 😄💓 co se asi s Jenny děje? 😶😏
Jasně že to vím jen já😂😂
Ale vaše nápady můžete psát do komentářů 💓💓

Patřím do rodiny Blacků I (Hp, ff) [Pozastaveno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat