Partea 2- Prieteni noi

58 1 0
                                    

Sara:Hey!!! 

Si se apropia de unu dintre baieti si il saruta.

X:iubito nu le faci baietilor cunostinta cu prietenele tale.:D

Deci se pare ca Sara are un nou Fat-Frumos asta in seamna ca a lovito trenul dragostei in Romania si se spunea ca Franta e orasu iubire.In fine nu conteaza asta. 

Sara:Fetelor el este noul meu iubit Matt.

Elly si Eu: Incantate de cunostinta. :D

Mai vin doi baieti si o saluta pe Sara si pe nou ei iubit Matt.

Matt:Fetelor ei sunt prieteni mei Damon si Stefan.Sper sa ne intelegem bine.Apropo vreti sa mergem la un suc.

Eu: OK!!! 

Cand am iesit din aeroport o masina rosie se opri in fata noasta si de acolo a coborat un barbat care i-a dat cheile lui Damon....Asta insemna ca este masina lui....Trebuie sa va spun ceva cred ca imi cam place de Damon o fi el Fat-Frumos al meu dar in loc de cal alb are o decapotabila rosie???In fine sa va povestesc in continuoare.

Ne-am urcat cu toti in masinea eu am stat in fata langa Damon si cum au incaput Sata,Elly,Stefan si Matt in spate???Pai Matt o tinea pe Sara in brate si au ocupat doar un loc.Ma pierdeam din ce in  ce mai mult cand il priveam pe Damon asta sa fie un semn ca m-am indragostit?

Iata ca ma  ajuns si la Mall si ne-am dus la Cafe Bar sa bem ceva.

Povestea RebecaiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum