Ma simteam atat de bine in prezenta lui si era atat de perfect. :)Ma gandeam cat de perfect ie si el se aproprie sa-mi spuna ceva.
Damon:Reb trebuie sa-ti spun ceva dar nu aici e un secret.
Eu:Ok!!!Stai sa le spun fetelor ca plecam.Ok???
Damon:OK!
M-am dus ganditoare la fete si le-am spus ca voi plecata un pic cu Damon.
M-am intors si Damon ma luat de mana si ma dus in padure nu puteam sa gandesc la nimic ciudat ce se putea intampla decat la ce dragut ie Damom.
Damon:Reb trebuie sa-ti martuisesc ceva....o sa iti spun dar sper sa nu te superi sau sa pleci esti singura fata din viata mea care a aflat despre asta.
Eu:Ok deci ma speri.
Damon:Eu nu sunt o persoana ca altele....
Eu:Dar ce esti???Vampir.varcolac,vrajitor???
Damon:Sunt un vampir.
Eu:What!!!!Ce gluma buna.
Damon:Serios e adevarat.
Eu:Dovedestemi [razand]
Atunci Damon disparuse deodata si apare in spatele meu...m-am speriat stiam ca vampiri bea sange si mi-a fost frica sa nu ma muste.Damon scoase mana de la spate si avea o veverita si s-a infipt colti in ea.M-am speriat si m-am dat cati va pasi in napoi.
Damon:Acum ma crezi???
Eu:Da dar....
Damon:Da acum ca sti o sa pleci si o sa ma uiti corect???
Nu stiam ce sa fac....dar il iubeam si m-am gandit si i-am raspuns:
Eu:Nu pot sa mai fiu ca inainte deci vreau sa ma lasi cat va timp singura.
Damon:Ok!!!
M-am intors si am plecat incet spre casa...eram derutata dece mie cand am cunascut si eu printu meu am aflat ceva ciudat despre el.
Cand am ajuns acasa m-am schimbat si m-am pus in pat si ma gandeam la Damon.Atunci am primit un mesaj de la Sara.
,,Dece Reb???Te iubea atat de mult...Parca ai zis ca el era printu visurilor tale....acum e prea tarziu deoarece a plecat a zis ca daca nu-l acepti el vrea sa te lase sa-ti traiesti viata....a plecat pentru totdeauna a zis ca daca ai vreodata nevoie de el sa-l suni sau daca vrei sa se intoarca.''
Am citit mesaju si am incercat sa-l sun avea telefonu inchis.
Trecuse o saptamana ma simteam singura si nu vreiam sa mai iubesc pe nimeni niciodata.....nu stiam sa daca sa-l sun....noaptea plangeam si nu puteam sa dorm.Imi iera dor de el.