Cand sa ne asezam jos Sara ma lua pe mine si pe Elly la baie sa ne spuna ceva.
Sara:Reb sa sti ca Damon te place si pe tine Elly Stefan te place deci m-am gandit sa pun de o lipeala dubla.Ce ziceti??
Eu:As cam vrea....nustiu dar de cand l-am vazut ma pierd in privirea lui.Deci daaaaa!!!![Forte bucuroasa si indragostita]
Sara:OK Reb...Deci Elly tu vrei sa fi cu Stefan???
Elly: Pai da este asa de dragut si are ochii aia asa sclipitori.
Sara sa dus la Matt si el le-a spus baietilor iar noi am mai stat putin sa ne machem cand am iesit Damon venea spre mine si a facut el primu pas si m-a sarutat si eu pe el inapoi.M-am simptit asa de bine dupa ce ma sarutat Damon si cred ca ma indragosteam din ce ince mai tare de el.
Damon:Reb Sti ca in seara asta e un Ball vrei sa vi cu mine???
Eu:Da!!!
Am luato pe Sara pe Elly si ne-am dus sa ne luam cate o roche pentru ball.
M-am luoat o roche rosie din matase.Si ne-am intors inapoi la cafena si de acolo am plecat cu Damon acasa sa ma aranjez si a spus ca la ora 20:00 o sa fie aici.
M-am inbracat in rochea de matase si m-am coafoat si iata ca a venit si Damon sa ma ia mama ne-a facut o poza.
Am ajuns la ball si era un concurs cu miss si mister la care am participat si eu si Damon.