Trăim intr o lume în care aspectul contează si In care lumea te condamnă doar pentru ca esti diferit fată de cei din jurul tău. Niciodată nu am simtit nevoia sa ma schimb doar pt a face pe plac celorlalți. Am mers pe principiul <<Cine ma iubeste tine la mine si nu tinde să ma schimbe>>. Alice e numele meu si am 17 ani,locuiesc cu mama mea si cu sora mea mai mare. Știi acel moment când orice persoana care are o sora mai mare se simte mândră si bine ,de fapt la mine nu e chiar asa deoarece ea e mereu ocupată cu grupul sau de prieteni iar pe mine ma ignoră total. Acel moment în care o disprețuiesc pentru ca nu se poartă ca o sora mai mare cu adevărat. Însă până la urmă nu o judec si nici nu o condam deoarece pană la urma e sora mea.
Cu toate că mi am început POVESTEA ca fiind singura,ei bine nu e asa, am cele mai tari prietene pe care le iubesc enorm Alya si Dora. Ele imi da putere sa merg mai departe și să m ridic de fiecare dată când,cad.
Dimineata următoareMama: Alice ai uitat ca azi vei merge la școală,hai trezește te
Eu:Încă două minute,te rog😇(Si bag un zambet de înger care o topește pe mama)
După 5 minute
Eu : M am trezit😁
Mama: Și de îmbrăcat cand ai sa o faci ,nu am nimic impotriva dacă vrei să mergi la școală în pijamale dar nu cred ca vei face o impresie buna in prima ta zi în acest liceu (spune mama sarcastică)
Eu : Revin imediat...
Deci,cu ce ar trebui să mă îmbrac in prima zi de liceu,chiar nu ma pricep cu moda :)) .
Peste 5 minute cobor jos in sufragerie.Chiar credeati ca nu ma pricep la outfits ,ei bine asta i stilul meu.
Eu :Ce ai de mâncare?Mie foame
Mama: Imediat,sa coboare si sora ta
Eu: Sa ghicesc ,merg cu ea la liceu. Da stiu,are masina si e in stare sa aiba grija de mine .
Mama:Bun vad ca esti atenta cat de cat la ce zic eu
Eu:Da aaa...
Sarah: Neața mami si TU
Eu : Neața Sarah
Mama:hai la masă ,nu o mai lungiti cu vorba
Sarah : eu plec, ne vedem diseară pt ca ma voi duce la petrecerea prietenei mele.
M: Stai Sarah ,Ai uitat ce am vb aseara. O iei si pe sora ta cu tine. Dacă nu nici petrecere nu vezi. Nu crezi ca ai cam multa libertate.
Sarah: Bineee, Hai Alice...Scuze pt greseli. Sper sa va placă 😘☺☺☺☺