Bab 1 :Gatal

541 11 0
                                    

"kau nak apa?!"laung Tristen kepada orang yang paling dia menyampah."shuu.slow down sikit volume kau tu,btw ko nampak ada orang kat sini ke selain aku dengan kau."Adrian melekatkan jarinya pada bibir dan dibalas dengan sengihan yang mengerikan

"apa masalah aku dengan kau sampai kau nak kacau aku.kalau sebab kes kau fly haritu bukan aku yang report.for your information,aku tak tau apa-apa pun pasal kes kau tu."terang Tristen.

"hahahaha,kau ingat aku tak tau kau yang buat laporan.kau ingat aku buta kau dengan eric ada kat dalam bilik disiplin tu.dasar pengawas giler kuasa.suka cari kesalahan orang .kau dengan eric sama je bodoh.!"marah Adrian.

"amboi mulut kau,kau ingat aku nie takde kerje ke asyik nak cari kesalahan orang.belambak keje aku kene buat.dah kau pun buat salah sangat,padan muka."geram Tristen.

Adrian berasa geram dengan kelancangan mulut Tristen lalu merapatkan dirinya dengan Tristen.tiba-tiba muka Tristen berubah menjadi pucat."ka...kau...na...akk buat apa nie?"tergagap-gagap Tristen.

"aku nak kau boleh?.bibir kau nie nampak cantik sangat."tersenyum dan tangan Adrian bagai tidak duduk diam mengusap bibir Tristen tapi sempat dihalang oleh pukulan berbisa Tristen.

"adoii,sakit woii.abis merah tangan aku"adu Adrian

"padan muka gatal sangat tangan tu.tak reti duduk diam.dahlah tepi aku nak ke bilik mesyuarat.aku nak hadiri mesyuarat.

"Tristen menolak badan Adrian dengan kasar yang hampir menjatuhkan Adrian tapi sempat berpaut pada tiang.

Adrian hanya mengetap bibir melihat Tristen berjalan ke depan macam tak de apa-apa yang berlaku.senpoi saja si Tristen nie jalan.

Perfect Love ❤✔Where stories live. Discover now