Part 1💋

252 30 12
                                    

Yerim POV😘

Tangan aku ditarik oleh Park Chanyeol lalu kami berlari merentasi koridor Block A dimana kelas aku berada.

Aku pelik.Chanyeol kelihatan gembira sekali.Macam menang loteri.

"Yeol! Kau nak bawa aku pergi mana ni?!" tetapi Chanyeol tak endahkan.Dia sekadar tersenyum.

Dan tepat di kelas aku,Chanyeol berhenti.Dia tersenyum melihat di dalam kelas.

"Tu,cantik kan? Kau kenal dia?" tanya Chanyeol sambil jarinya menunding ke arah Jung Siyeon yg sedang makan kimbab.

"Oh dia ni.Kenal.Kenapa?" tanya aku sambil memandang Chanyeol.

Senyuman tersembul di bibirnya.

"Aku suka dia.Tolong aku?" pinta Chanyeol sambil tangan aku digenggam.

Hati aku sakit.Sakit yang amat sangat.

Park Chanyeol,tahu tak aku cintakan kau?

"B-baiklah.A-aku tolong" kata aku dalam keterpaksaan.Air mata aku tahan daripd mengalir.

"Thanks Yerim! I love you!!" lalu tubuh aku dipeluk.Aku melihat Siyeon terpinga2 memandang kami dari luar kelas.

Siyeon tersenyum.Cantik sangat.

Sudah pasti Chanyeol sukakan dia.Dia cantik.

Bukan macam aku.Tak lawa.Selekeh.

Chanyeol POV😍

Wahh bgus lah Yerim nk tlng.. senang skit kerja aku nak pikat siyeon..

Aku dh jtuh cnta pndang pertama dngn siyeon.. "JUNG SIYEON"..

Aku harap dia blm ada teman lelaki la.. Tidak melepas lah aku nk jdi teman lelaki dia.....

Bersambungg.....

Cerita ni 100% idea kak natasha.. haha 😂 thnk kak tlng tini... Tini bru nk bljr wat ff.. so hope supoort la jngn kecam plk😩😝

Cast
Park Chanyeol-Park Chanyeol
IU-Park Yerim
Jung Siyeon-Irene Red Velvet

HIDDEN LOVE♥♡ (PCY)Where stories live. Discover now