part7💜

100 14 314
                                    

Yerim cepat-cepat jalan pergi ke aera,baekya dan nini..

Dia berasa tidak selesa kerana pandangan maut chanyeol akibat Baekhyun mencium dia sebentar tadi..

Yerim cakap dalam hati "pahal yoda tu pandang Aku tak puas hati Baekhyun cium aku bukan cium gf dia eh nak jeling bagai herghh"..

Baekya memyergah yerim *yerim terkejut* kau pahal duk termenung bodo kata baekya diikuti gelak tawa aera dan nini... *xguna punya kawan 😂*..  tak ade apa ah..

mesti kau rindu chanyeol an an an.. Nini pula bertanya dan aera mmyokongnya..  eh tak ade masa aku nak rindu dia.. aku bukan sapa-sapa dah dalam hidup dia... uu Yerim buat ayat pasrah Aera mengejeknya.. 

Yerim dengan pantas ketuk kepala aera dengan buku geografi.. ha baru pandai skit budak ni hergh.. *yerim berjalan dengan laju* selepas ketuk kepala aera.. dia tahu satgi mesti aera balas dendam 😂..

Aera mengejar Yerim.. Maka berlalu lah kejar mengejar antara aera dan Yerim..

Di rumah chanyeol

Pahal aku jeles tadi waktu Yerim kena cium ngn Si budak baru tuu... hermm Aku rindu nak kawan semula dengan Yerim..

aku rindu nak lepak dengan dia.. rindu peragai gila-gila dia.. rindu nak dengar dia bebel macam murai..*Chanyeol berbicara dalam hati*...

Di sekolah

Sejak kejadian tu yerim dan baekhyun menjadi rapat.. mereka sentiasa bersama.. yerim mula tidak endahkan chanyeol..

Di kantin tadi Yerim hampir tergelincir dan hampir mencium lantai tapi lantas ada tangan yang menyambut... tangan itu adalah tangan baekhyun.. Baekhyun mengambil kesempatan dengan memeluk yerim..

Chanyeol melihat semua kejadian itu..
Dia berasa cemburu,tercabar semua perasaannya bercampur baur...

Siyeon menegur chanyeol kerana chanyeol hanya berdiam diri sejak kejadian tadi...

Chanyeol tidak mengendahkan siyeon.. Dia meminta diri untuk pulang lalu meninggalkan siyeon terpinga²..

New update 😂 sory klau hambar... esok author oral bi doakn author eh😗

Vomment juseyoo🙈

oohsharron
laxy_finfin
Uni_Laxy
ntstaehyung
Baekilya04

Jemput bacaaa

HIDDEN LOVE♥♡ (PCY)Where stories live. Discover now