HELLO GUYS!!! Actuall I dah bosan makan gluta tuw so i decided untuk berhenti and cari other supplement. I stalk dari satu supplement ke satu supplemeny last sekali I terpaut dengan satu produk nama Snowhite Secret!! Btw product niy actually my Thejunni seller yang jual jugak. Kulit dia ya allah sumpah putih dan lawa sebab tuw I terpaut nak beli.
Ehh jp i cakap cakap tapi tak tunjuk gambar kang ade kata saya sekutu rosmah! No!!!
So that's is Snowhite secret. I ambil gambar tuw saat kali pertama membeli sebab tangan tengah burn niy harituw ade lawatan ekspo negaraku dekat dataran merdeka habis jadi legam.
Btw this product harga dia murah jugak just Rm59 ringgit!!!.
Product niy ade 3 funtion iaitu whitening, detox and slimming. Nampak tak macam mana aku boleh tergoda lagi lagi apabila aku sendiri jumpa testimoni pengguna produk niy depan mata perhhh putih melepak dulu tak lah putih camtuw tapi jangan ingat kau dah makan sebotol maka kau putih melepuk hey! Totally salah! Akak yang i kata tuw pon dah makan 8 botol baru melepas.Btw produk niy boleh diambil seawal 15 tahun keatas. Lelaki dan perempuan boleh cuma sajat jer tak boleyh ambil.
About the ingredients pulak semuannya bahan semula jadi, seperti astaxantin, Lutein, vitamin C, delima dan kurma. Hanya itu sahaja bahan yang digunakan tapi aku rasa kesan boleh putih tuw sebab bahan astaxanthin. Actually banyak jer bahan yamg boleh cerahkan kulit selain gluta contohnya vitamin c , Lycopene
Dan astaxanthin.Produk niy takder collagen so taklah memggemukkan dan boleh diambil oleh orang yang ade masalah fibroid dan cyst.
Ohh niy nak tunjuk pengguna yang i kata i jumpa depan depan tuw sebab dia yang kenalkan dekat i.
Gojes kan?.
Okk bye uools! Muah!!!
YOU ARE READING
❤️BEAUTY Review❤️
SonstigesHello Guys! This story is about my skincare and any Product review???