#14

176 18 1
                                    

Author POV

"Hiyongggg~ palli juseyo. Jimin nak mamam chocolate macaroon. " Kata Jimin dengan nada gediks plus cumelss.

"Asal gedik sangat ni??  Sabar la bukannya kedai tu lari pun. Pabo. "


"Tsk tsk.. H-hiyong ja-jahat tsk.... Namo kawan. "

Taehyung POV

Ishh asal pulak dengan Jimin ni.  Period ke ape?  Nak nangis bagai ni? 

"Tskk tsk tsk"

Arhh sudah makin teruk pulak dia nangis. Erhhhh.

"Ermm ok ok.... Macam mana kalau kejap lagi kita beli banyak ii macaroon. Chim nak tak?? "

"Hah??  Jinjja?? "

"Nae"

"Manyak manyak macaroon? " Muncung mulut si Jimeng tu cakap.

"Nae Jimin "

"Yayyy!!  Jom la jom la!! "

╮(╯▽╰)╭Habis la duit aku.... Maybe dia jadi macam ni sebab kitaran hybrid dia kot.. Think positive Taehyung.

Okay aku mengaku aku mula suka dengan si jimin ni. Dengan bibir plump dia,  bontot gebu dia, eish mcm ii la.

"Okay ii kajja. "

Lepas aku dengan Jimin beli macaroon tu aku ajak dia balik. Nasib budak ni tak banyak ragam. Hergh kalau tak keluar lalat kat dompet eden (⁎•̛̣̣꒶̯•̛̣̣⁎)

Author POV
Skip
{Di rumah}

"Yeyy yeyh jom la taetae hiyong kita makan sekali. Nak tak?? "

Jimin terus tarik tangan besar Taehyung ajak duduk di sofa.

"Taetae hiyong jom buat macam ni nak tak? "

"Hah?  Buat apa? "

Jimin buka kotak macaroon tersebut dan ambil sebiji daripadanya kemudian beri kepada Taehyung.

"Apa aku nak buat?? "

"Eishh hiyong ni. " kata Jimin sambil kembungkan mulut.

Jimin naik ke atas peha Taehyung dan duduk dihadapan Taehyung sambil letak macaroon yang Taehyung pegang tadi kemulutnya. (Hai seya bangla sesat yang sidang membuat yini cirita)

"J-ji-jimin a-apa kau b-buat ni? " Tergagap-gagap Taehyung tanya.

Jimin hanya mendiamkan diri dan mula dekatkan muka mereka

4 inci

3 inci

2 inci

1 inci

Dan.....

Chupp~

Jimin menolak masuk macaroon tersebut kemulut Taehyung. Taehyung kaku tapi tetap mengangakan mulutnya sehingga bersentuhan dengan bibir Jimin.

'Ma gawt baebeyh gebut sial bibir dia'

Jimin memeluk leher Taehyung bagi mendalamkan lagi ciuman mereka. Taehyung dan Jimin mengunyah macaroon tersebut sambil cium.

Taehyung memicit sedikit punggung Jimin . Jimin mendesah perlahan dalam ciuman tersebut.

"Ahh hiyo- ahh"

Dalam 10 minit mereka melepaskan ciuman tersebut lepas selesai kunyah macaroon itu.

Taehyung bisik di telinga Jimin.

"Asal bibir kau gebu sangat??  Aku dah mula sukakan kau Jimin. "

"Erghhh hurmm arghh"

Tiba ii Jimin mula mengerang sakit.

"H-hyung to-tolong J-jimin. Palli erghh"

"Bwoo?!!  Tolong apa"

"Jebal d-daddy."

Taehyung POV

T-takkanlah first heat dia.

"HYUNG!! PALLI!! "

Arhh mampos

Apa aku nak buat

TBC

Huhu tiba lagi kita disini.  (ノ゚▽゚)ノ

Jehan ada story baru ni..

Haritu jehan pergi ronda just one day trip... Then jehan masa tu dekat kl... Pergi la muzium pe entah... Jehan x ingt lol dh nyanyok... Pastu jehan ada nmpak satu kedai ni... Huhue.. Uhui kedai tu dh la pasang lagu bts then jual barang bts..... Happy ya ampun sampai duit mama dngan abah jehan habis dekat situ dalam RM80 ringgit

Beli choker gelang keychain topi headphone hoodie pastu yang taehyung dengan jimin pernah pakai masa 2015 tu.. Gelang couple... (ಥ_ಥ) tapi yng bencinya dngn pakcik oren ni AKU TAKLEH POST GMBAR WOII... HERGHHH.

K vomment juseyo

CaLiCo CaT ~VMin~Where stories live. Discover now