Gambar atas tu xde kena mengena k... Saja je letak.. Agagagaga♢
Author POV
Jimin mula mengerang sakit. Taehyung pula gelabh taik tak tahu nak buat apa.
"Yahh j-jimin jangan memain la aduh biar betol kau ni..."
Pada masa yang sama juga Jimin hanya berlkon mengerang untuk mengusik Taehyung.
Lama selepas itu, Jimin diam. Taehyung pelik. Tiba ii Taehyung terdengar suara mengekek.
"B-bwoya??"
"AGAGAGAGAGAGAGAGAHAHAHA.... HYUNG.. JIMIN MELAWAK JE LA. JANGAN LA SERIOUS SNGT"
Taehyung hanya poker face.
( ´◔ ‸◔‘ )
Skip
Jimin POV
Aku bosan. Aku lapar. Aku nak makan.
Aku turun pergi ke dapur dan ambil ramen. Oh before that, mesti korang tertanya kan? Tae hyung kita ni kerja apa? Well dia tak.. Tak bermakna dia miskin. 2 tahun lepas Tae hyung cakap dia study luar negara then dia ade buat perjanjian dengan hal-abeoji dia. Kalau berjaya lepas 2 tahun hal-abeoji dia bagi kemewahan sebab hal-abeoji dia malas nak simpan harta dah...
Aku ambil ramen dan masak. Memacam juga aku letak dalam ramen tu cheese, kek beras, sosej dan macam ii.
Taehyung POV
Aku main phone aku. Then aku stalk gmbar Wanna One Yoon Jisung & Kim Jae Hwan. Ma gawd siak. Sexy walaweih.
K aku lapar. Pastu aku terbau sesuatu yang buat perutku nyanyi lagu 21st century girls.
Aku turun kebawah dan aku ternampak Jimin tengah mentekedaghah ramen.
"Yahhh!! Nak jugak!!!"
Tesedak kau. Huhu
Aku tarik kerusi tepi jimin pastu aku geselkan pipi aku dekat bahu dia. Tolonglah tahu ape yang mintak.
"Yelah ii. Saya bagi. Dah la berhenti geli. "
Dengan laju aku kucup pipi kanan dia. "Gumawo chagi"
Muka dia berubah jadi tomato... Woww.
"H-hyung habiskanlah, s-saya dah kenyang. "
"Wuooahj wokayh" Peluang jangan ditolak.
TBC
K jehan xde idea...... K vomment juseyo... Oh btw skang ni pukul 2.50 a.m. saja update huhu
YOU ARE READING
CaLiCo CaT ~VMin~
Fiksi Penggemarkyaaaa~ neomu kwiyowo!!!! aku nak bela ko woii anak kucing !!🐢 -KTH 'Pahal ko nak peluk-peluk aku bagai nih .....da'fuck hell no ....tercemar buluku yg selembut sutera nih' - PJM "Your my hunny bunny sugar plum yummy yummy yum. Your my sweetie pie...