#7 - 18++ (Bottom Jimin)

274 26 11
                                    

Ji Min POV

Tak tak tak. No aku taknak hilang teruna. Omma appa tolong Minnie. Minnie masih inesen.... (T⌓T)

Author POV

Tangan milik Taehyung mula mengelus lembut pipi Jimin.

"Lembut"

"Hy-hyung j-jangan-" Belum sempat Jimin menghabiskan kata-katanya Taehyung mula mencelah.

"Kau yang salah. Wae kau menyumpah kat aku?? Kau muda lagi dari aku. So now, no excuse. Kau kena terima apa yang akan aku lakukan kat kau. "

Taehyung rapatkan wajahnya dengan Jimin dan mula tinggalkan 'lovebites' di sekitar leher gebu Jimin.

Jimin sedaya upaya menahan diri dari mendesah.

"H-hyun-hyung haj-hajima. Ergghh. "

Taehyung abaikan rengekan Jimin dan mula menanggalkan hoodie yang Jimin pakai sebentar tadi.

Sudahlah Jimin tak pakai seluar tambah ii lagi seluar dalam. Badan Jimin tiada seutas benang pon. (AYAT BANGLA PALING BANGLA).

Taehyung merenung wajah mulus milik Jimin dan mencium mulutnya dengan lembut.

Ciuman lembut tersebut mula bertukar agresif. Tapi, Jimin tetap tak membalas ciuman tersebut sehinggalah Taehyung mula meramas peha milik Jimin. Akibat ramasan tersebut, Jimin mulai ingin mendesah di dalam ciuman mereka. Cepat ii Taehyung memasukkan lidahnya di dalam mulut Jimin.

"Erghh... Ahh."

Taehyung membuka semua bajunya dan Baling entah ke mana dia pergi Baling.

"Haaa haa Jimin-ah... Get ready sweetie. "

Dengan laju Taehyung menusuk 'taetaek'nya kedalam hole milik Jimin.

"AHHHH... AHHHH... HAJIMA!! "

Jimin mengalirkan airmata perlahan. Sakitnya tak boleh dikata.

1 Hour Later. (Suara Spongebob)

"Ahh ahh ahhaahh ahh!! "

"Oh god... Jimin-ah so good. I want ahh t-to cum. "

"TAE HYUNG..... AHHHHHH!!!! "

Mereka mengeluarkan cecair hangat mereka serentak. Taehyung terbaring di atas Jimin. Dan mengucupnya perlahan.

"Jimin-ah mianhei.. Jeongmal mianhei. Hyung tak bermaksud nak bua-"

Taehyung terhenti tatkala mendengar dengkuran halus di dadanya.

"Laa.... Tidur rupanya.. "

TBC

pahai jehan plak yang rasa malu nih..... Byuntae terlebih plak....vomment juseyo...



CaLiCo CaT ~VMin~Where stories live. Discover now