Yıl 2015'di Fatih'le tanıştım.Bilgisayarla ilgili herşeyi biliyordu. Tabi bende dururmuyum bana öğretmesini istedim.Geri çevirmedi.Gittiğim ilk gündü ben Fatih'in evine gitmiştim bir iki şey öğrenmiştim.Ama benim acil bir bilgisayar almam lazımdı.Bir taraftanda okul vardı.Daha 9.sınıftaydım dersler öyle böyle gidiyordu.Bende yarım gün işe girmiştim.Bi okula bi işe geç kalıyordum usta ordan kızıyor birde müdürden azar yedim.Neyse günler hızlı geçmişti.İki ay olmuştu 1300 Tl kazanmıştım.Bilgisayar ucuz değil tabi.Biraz daha para biriktirmem lazımdı.Neyse yine Fatih'in evine gittim.Biraz ders aldım ama bilgisayar olmadan ne işe yarar.Ayrıca Fatih hacker kelimesiyle ilgili hiç bir şey anlatmıyordu.Bende kararımı aldım daha ders almıyacaktım.Bende internetten hocalara baktım tabi fiyatlar biraz caydırıcıydı.En iyisi video izleyerek öğrenmek.Ama yinede bilgisayar olmadan bir önemi yoktu.Başka bir işe girecektim.Bizim okulun yanındaki lokantada garson aranıyordu.Ben de işe hemen girdim.Günlük 40 Tl aylık 1200 Tl'dı.Yemeklerde bedava geliyordu.Geç kalmam imkansızdı okulun hemen yanında.Okuldan işe işten okula.Tabi parası iyi fakat birde saat 01:00'de kapanıyordu,ister istemez insanı yoruyordu.Birde evin kirası fazlaydı aldığım maaştan bana kalmıyordu.Ben de Muratı buldum ev arkadaşı olarak.600 600 paylaşıyorduk.İlk işten aldığım para duruyordu,yani 1300 Tl cepteydi.3. Ev arkadaşı Fatih olmuştu artık 400 Tl veriyordum kiraya, bende rahatlamıştım.Bir süre Murat kirayı geciktirdi hatta vermedi.Fatih'de "Ben ödemen." deyince işler karıştı.Bende Kasımpaşa'ya Annemin yanına taşındım.Annemede yük olmak istemiyordum.Annemin evi işe uzak olunca işten kovuldum.Zaten Okul yüzünden 200 Tl harcadım.Eski kiralarda 550 Tl yani 1950 Tl kalmıştı.Ben de içimden "Bu para böyle böyle biter."dedim.
Hemen bir bilgisayar aldım.Tabi yanında internette aldım.İnternet fibernet olması lazımdı,her ayda onada 90 Tl ödemeye başladım.Şonuçta bir hacker için internettin hızlı olması lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hacker Günlüğü
Non-Fiction(Kudus ♥)Bir hackerın gerçek hayatını anlatan yaşam hikayesi.Bazen zorlu bazen de iyi günler sizi bekliyor.