Okulu Hacklemek

190 3 1
                                    

Bizim açıktan okumamız zorlu geçiyordu,birde Ahmet sorunca öyle kala kaldık.Aslında okulun sistemine girip sınav şonuçlarını değistire bilirdik fakat bu anlaşılırsa bizim sonumuz cezaevi olurdu her halde.Bunu düşünmemiz lazımdı bana kalırsa sınav sorularını çalabilirdik.Tabi koskoca devletin okulu kolay değil.Neyse bizikmkileri çagrıyimn gelsinler konusalim.
(GELIRLER)
Fatih:Bu gün ne yapıyoruz?
Hakan:Okulu iyi giden varmı?
(Derin bir sessizlik oluşur)
Hakan:Bu yüzde bu gün sınav sorularini çalıcaz.
Ahmet:Bencede zamanı geldi.
Berat:Bilişim şuçları?
Fatih:Haa haha ha.
Hakan:Nederler bilirsiniz yasaklar çiğnenmem için vardır.
Sınav yarın yani bu gün soruları almamız lazım.Eğer lise biterse ferahlıyacağız.Üniversiteyide dondurursak iyi bir hacker kariyeri yaparız.
Fatih:Hadi o zaman başlıyalım
Hakan:Bunu bilgisayar başında yapmıyacağız.Okulun içine gidicez 3 laptobu alıp okulun ana bilgisayar sistemine gireceğiz.
Plan Şöyle;
Ahmet güvenlik kameralarını dondurcan.Berat sen güvenliklerin telsizlerinin frekansını boş frekansa ayarlayacaksın.Fatih sen Flash Belleği sisteme takıcaksın
ben ise soruları kopyalayıp sisteme geri koyucam.
O zaman haydi bree.
(OPERASYON BASLAR)
-Ön kapıda 2 güvenlik var.Berat telsizleri hallet.
(Berat okulun sinyal direklerine tırmanıp frekansları değistirir.)
-Telsizler kapatıldı.
-Arka kapıdan git Ahmet kamera sistemi orda.
(Ahmet kamera sisteminin odasına girince güvenlik görevlisi çıkar.Güvenlik görevlisini döver odaya kitler.Ve kameraları kapatır.)
-Kameraları kapattım.
-Fatih Flash bellek?
(Ana bilgisayar sisteminin bulunduğu odada 1 güvenlik görevlisi onu görür ve görevliyi döver oday kitler.Flash belleği takar ve flash belleği Hakan'a atar.
-Flash sende.
-Tamam.
(Dosyaları kopyalar kendi bilgsayarına atar.Flash belleği Fatih'e atar.Fatih dosyalrı geri yükler.)
-Fatih sende Usb
-Herkes okuldan çıksın!Hemen hemen.
(Operasyon biter)
(Sınava girip çıkarlar)
-Sınav nasıldı?
-Sence?
-Bu da son sınavdı lise bitti artık adımızı tüm dünya duyacak!
Birdaki operasyon İsrail olacak İsrail'in tüm resmi sitelerinde ezan okutacağız altında şöyle yazıcaz "Hacked is Black Night Tr
Edison çok zeki olsaydı İslamı şeçerdi"
Artık sloganımız "Edison çok zeki olsaydı islamı şeçerdi"
olacaktı.Amacımız ise islamı yaymak olacak.

Bir Hacker GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin