Bölüm 1 Hacker Olma Zamanı

227 13 0
                                    

Bilgisayar almıştım artık hacker olma yoluna girmiştim.Bilgisayara yüklediğim program sayesinde küçük siteleri kapatabiliyordum.Bilgisayar 1500Tl'dı yani yaklaşık 500 Tl kalmıştı.En son işten atılmıştım aklıma geldikçe canım sıkılıyordu.Acele edip iş bulmam lazımdı.
(O ARADA FATİH ARAR dızz dızzz)
-Alo.
-Alo,Fatih.
-Hakan ben biraz borç almam lazım.
-Ne kadar?
-Hakannn!!
Dıt
Bu neydi şimdi?Sesi bi kötü geliyordu sanki.Neyse ben gazeteden iş bulmaya çalışıyım.
-Hakan
-Efendim anne
-Fatih aradı,Hakan dedi kapattı.
-Tamam
Bu iş iyice karıştı.Ben en iyisi evine gidiyim şunun.(15 Tatilin bitmesine 13 gün kaldı) 2 saat durakta bekle şimdi.
(Biri Hakan'a çarpar)
-Hey
-Önüne bak
Bende arkasından gittim.USB bellek düşürdü.Hemen eğilip
aldım.Eve geri döndüm,bilgisayarı açıp Flash belleğe baktım.Flash belleği takınca;
"LÜTFEN PAROLAYI GİRİN"
Bilgisayar bana baktı ben bilgisayara baktım.Sevinmedim değil çünkü artık Hack zamanıydı.8 parolalı sifre bulmak kolay değil.Ben de internetten hacker arkadaş aramaya başladım?Bir kaç kişiyi aradım.Flash parolası deyince vazgeçtiler.Bende iyice merak etmeye başladım.Neyse ki en sonunda Berat'ı buldum.Berat benden daha bilgili.Berat kendi evinde kalıyordu.Durumu iyi değilmiş ev arkadaşı olmamı istedi.Ben de geri çeviremezdim hem de anneme yük oluyordum zaten.Kirası 900 Tl olduğunu söyleyince içimden "Bedava" dedim.450 Tl verdim ilk ay tabi işede gitmiyordum 50 Tl kalmıştı.(15 Tatil bitti)Berat ile her gün şifreyi kırmayı çalışıyorduk.Tek tek 00000000 00000001 00000002 gibi teker teker deniyorduk daha 00040008 deydik.Her sayıyı deniyorduk.00068970'e gelince "84 saat sonra flash belleği biçimlendirilecektir"dedi.Berat Flash belleği bir yere götürdü 3 gün gelmedi.Telefonunuda açmıyordu.
(Telefon çalar Arayan Fatih)
-Alo,Fatih ne odu sana arayıp arayıp Hakan deyip kapatıyordun.
-Flash Bellek
-Ne
-Alo
-Alo
(Kapanır)
Kesin yerden bulduğum USB ile ilgili
(Telefon çalar Gizli numara)
-Alo
-88888230
(KAPANIR)
Ne diyor dedim kendi kendime.

Bir Hacker GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin