DİKKAT AŞIRI DOZDA TAEJİN İÇERİR, FEELS GEÇİRMEMEK İÇİN NEFES ALARAK OKUYUN
-
''Hyung~~! ''
''Eğer bir daha bana Hyung dersen gerçekten sana kimbap yapmayacağım Oppa~~ ''
''kkkk tamam Jin Oppa~! '' deyip boynuna bir öpücük kondurdum, gülümseyerek bana baktı ve önündeki kimbapı yapmaya devam etti yorulduğunu belli etmek için eliyle anlını sildi, bana dönüp ''Aish!! Cidden yeter ben senle kimbap değil başka şeyler yapmak istiyorum oppa~~!!''
dediğinde gözlerimi kocaman açtım çünkü açıkçası Jin'den böyle bişey beklemezdim, ben bunları düşünürken kulaklarının kızardığından utandığını anladım ve iyice yanına yaklaştım kızarmış kulağına eğilip hafifçe ''başka şeyler? '' deyip geri çekildim ve gözle farkedilecek şekilde yutkundum, bana bir anda döndüğünde kirpiklerimizin birbirine değdiği o anı yıllarca beklediğim için dayanamadım ve aramızdaki o milimetrelik mesafeyi dudaklarımızla kapattım çok özlediğim ve mor olmayan dudaklarıyla, dudaklarımız yılların özlemiyle birbirini tamamlıyordu ki duyduğum ayak sesiyle irkildim ve geri çekildim sağıma döndüğümde tüm üyeler bize bakıyordu Jimin öne çıkıp ''Tamam anladık birbirinizi özlüyorsunuz ama ilk günden yapmayın bari! Hem Jungkook'la bize bakın; hiç öyle şeyler yapmıyoruz! '' dedi ben hariç kimse Jungkook'un ''Şimdilik '' dediğini duymadı tabii, hemen Jin'in üstünden -istemesem de- kalktım ve onun elini tutarak kalkmasını sağladım, odadan çıkıp prova odasına gittik, BTS grubu dağılmıştı çünkü hepimizin askere gitmesi gerekiyordu herkes askerliğini yapınca biz yeniden birleştik tabi bundan ARMY'lerin haberi yoktu, hemen çok özlediğim VLive uygulamasına girdim ve canlı yayın başlattım, Jin kucağımda oturuyordu diğer üyelerde ayaktaydı, tabi ben ''bir şu yayın bitsin o zaman görüşeceğiz'' dedim Jin'e fısıldayarak. O da bana dönüp ''Görelim bakalım'' dedi, bu çocuk gerçekten benim sınırlarımı zorluyordu, yayın açtığımızı gören ARMY'ler yorumları adeta çoşturuyordu arada gördüğüm ''TaeJin REEl'' yorumları beni çıldırtmıyor değildi en sonunda yayın bitti ve ben hiçbirşey demeden Jin'in elinden tutup prova yapmamız gereken prova odasından koşarak çıktım ve hiç bilmediğim bir odaya girdim, zaten oda pek umrumda değildi çünkü aklım ona yapacaklarımdaydı, ''Hani demiştin ya görelim bakalım diye, emin ol en iyisi olacak!'' dedim ve yavaşça onu öpmeye başladım.
Jin'den;
Beni bir odaya sokup ''Hani demiştin ya görelim bakalım diye, emin ol en iyisi olacak!'' dedi ve yavaşça dudağımı öpmeye başladı kendimle mücadele vermeden onu kendime bıraktım ve karşılık verdim gittikçe sert öpüyordu ve bu beni deli ediyordu, demek ki o da benim gibi sert seviyordu, elleri sweatshirtime kayarken ben onun boynunu öpmeye başladım çünkü bu kadar yılın acısını hızlı bir şekilde çıkarmak istemiyordum, bir anda durup ona baktım ve şöyle dedim
''kahverengi gözlerini, köprücük kemiklerini, yüz hatlarındaki keskin çizgileri, özledim'' sırasıyla gözlerini, köprücük kemiklerini ve elmacık kemiğini öptüm. ''Sıra sende '' deyip kendimi ona bıraktım.
Taehyung'dan:
''Sıra sende'' dediğinde hiç düşünmeden ona sarıldım ve kokusunu içime çektim, sonra ona dönüp ''Mor'u seversin değil mi? '' deyip boynunu emmeye başladım ona bir iz bırakmak istiyordum ve bu izi bıraktım, ben boynunu emerken Jin tahrik edici bir sesle bana ''Fazlasıyla'' dediği anda dayanamayıp sweatshirtini çıkardım...
-
Eyyooo nabersiniz? Umarım ''bu muydu yaa?'' gibisinden bir tepki vermezsiniz, verirseniz de sizin takdiriniz.Özel bölümde burada bitti şuan tamı tamına 500 kelime yazmışım. Bu bölümü çok beklettiğim okurlarıma adıyorum, TaeJin'li günler ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
letters by taejin ☼
Fanfictionand hyung, i love you but you're not with me... - [TAMAMLANDI]