merhaba,
istiyorsanız okuyabilirsiniz kitapla herhangi bir bağlantısı yok.
başlıktan da ne diyeceğimi belki anlamışsınızdır ama ben bu konuyu pas geçemem yok sayamam, belki bu yazıdan sonra linç filan yiyeceğim ama pek umurumda da olmayacak.
Biliyorsunuz ki wattpad 2006 yılında kurulan bir ''okur-yazar'' sitesi olarak nitelendirildi,evet 2014'e kadar Wattpad gerçekten güzel bir ortamdı, en azından zorla evlendirilen, taciz edilen kızların o kişilerle evlenmesini kurgu alan kitaplar yoktu, herkes kendi çapında kitaplar yazıyordu eskiden Deniz diye bir kitap vardı belki hatırlayanlarınız vardır, gerçekten bağımlısı olduğum bir kitaptı sonra biliyorsunuz ki 2014 yılı geldi ve adeta Wattpad Elçi'si diye bahsedilen şahıslar işlerini bıraktılar ve wattpad çöktü, size açıklayayım bu elçilerin görevini ;
''Wattpad'de bulunan +18 ve argo içeriğe sahip kitaplar ayrı bir bölümde tutuluyor ve bu elçiler bahsettiğim ayrı bölümü düzenlemekle hükümlü''
(Tabii ki şuan o bölümü sadece gerçek yazarlar kullanıyor)
şimdi her kitaba baktığımızda, kız erkeği kovalıyor sonra bu kızımız erkek tarafından her türlü hakarete, zorbalığa uğruyor ve bu kızımızın erkeğe olan sevgisi nefrete dönüşürken bu erkek ona aşık oluyor, şimdi size soruyorum bu zorla evlendirilen kızların zorla evlendirildiği kişiye aşık olma hikayesi değilde ne?
yukarıda yazan , gerçekten en basitlerinden biri sadece.
gelelim işin en iğrenç kısmına,
henüz daha hiç bir erkekle el ele tutuşmamış kızımız wattpad'e girip ''Smut'' olarak adlandırılan +18 Hayran Kurgu kitabı yazıyor ve okuyor. Cinselliği henüz 9-10 yaşlarında Wattpad sayesinde öğrenen tanıdıklarım var ve bu halimiz gerçekten acınası. Şimdi ''sen de henüz çocuk değil misin, git yazdığın kitaba bak!'' diyeceksiniz belki, ama henüz çocuk olsam bile yazdığım şeyleri bir yere kadar yazıyorum ve emin olun ben dahi utanıyorum, bazı 9-10 yaşındaki tanıdıklarım geçenlerde bana ''Meni ne demek??'' diye sordu, o an ne diyeceğimi ne yapacağımı gerçekten bilemedim henüz okumaya yeni geçen bir çocuğun çocukluğunu bu sapık, geri zihniyetli insanların bulunduğu ortamda geçirmesi beni üzüyor.
Birkaç ünlü yazardan isimlerini vermeden bahsedeceğim, (zaten anlayacaksınızdır')
''Erkeğe saplantılı olan kızın, erkeği takip etmesi ve erkeğin bu kızı iç dünyasındaki yıkık parçaları düzeltmek için kullanıldığı kitap. Tanımadığı bir adam yüzünden uçuruma her adım yaklaşan ve benzetmelerle gençlere ağır yük taşıtan kitap . Sosyal medyadan mesajlı tacize uğrayan kızın özel hayatını ele alan, masum gibi görünen ama hiç de öyle olmayan kitap. Yine aynı şekilde sosyal zorbalık sayesinde tanışan kişilerin birbirine aşık olmasını anlatan kitap''
Bunların dışında bir de beni çok sinirlendiren olay şu;
Kızın üvey abisi/babası var ve bu kız üvey abisine/babasına aşık oluyor konu cinselliğe kayıyor. Gerçekten bu kadar geri zihniyet içeren, kadınların değerini düşüren kitaplar okumayın, sizden ricam bu.
Eğer buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
letters by taejin ☼
Fanfictionand hyung, i love you but you're not with me... - [TAMAMLANDI]