Bu bölüm hikayenin bi parçası değil okumak isteyenler okuyabilir, okumak istemeyenler geçebilir, içimi dökmek istedim...
-
Ben henüz 13 yaşındayım ve adım Naz, 2 yıldır ARMY'lik yapıyorum ve bundan gurur duyuyorum ama farkettim ki ARMY'likten ötesi BTS'e takıntılı olmuşum örneğin Din Kültürü dersindeyiz ve hocamız Cin'ler hakkında konuşurken bile aklıma Jin'in gelmesi beni rahatsız ediyor ARMY'lik gerçekten özel bir şey bunu ARMY olmadan anlayamazsınız fakat beni çok yoruyor....
Her sabah uyandığımda onların posterlerine, kartlarına bakıyorum ama sonra aklıma onları asla göremeyeceğim geliyor o seslerini bir kez bile olsun canlı duyamayacağım;gözlerine bakamayacağım geliyor aklıma sonra boğazım düğümleniyor kendimi avutmaya çalışıyorum 'onlar Türkiye'ye gelecek' diye ama bana fayda etmiyor çünkü gelseler bile İstanbul'a gelecekler saçma sapan bi şehir olan GaziAntep'e geleceklerini hiç ama hiç düşünmüyorum. Tüm günüm, MV nasıl olacak? Teoriler nedir? diye düşünmekle geçiyor olmuyor yapamıyorum vazgeçemiyorum onlardan ama farkındayım bana zarar veriyor, kendimi uçurumun sonunda dengesiz bi arabadaymış gibi hissediyorum psikolojik olarak kötüyüm son dönemlerimde belki ergenliktendir bilmiyorum en yakın sürede iyi olmak istiyorum, onları daha az düşünmeye çalışmak istiyorum, lütfen çığlıklarıma kulak verin ve bana yardım edin.
Eğer buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
letters by taejin ☼
Fanficand hyung, i love you but you're not with me... - [TAMAMLANDI]