komisarz Semir Gerkhan (Erdogan Atalay) . Semir pochodzi z Turcji zanim trafił do policji wychowywał się w tureckim geście gdzie miał mroczną przeszłość bo wzraz z kolegami kradli auta. Semir w policji pracował z nie jednym partnerem najpierw był komisarz Frank Stolte niestety odszedł z niewiadomych powodów, później jego partnerem był komisarz Andre Fux (niby zginął do tego jeszcze wrócę w opowiadaniu) byli takze inni partnerzy ale dużo by wymieniać. Więcej napiszę w opowiadaniu. Jego żona była sekretarka Andrea Schäfer ( Carina Wiese) mają dwie córki 10 letnią Aide i 5 letnią Lilly po latach Semir dowiedział się ze ma nie ślubną 13 letnią córke Dane. Dowiedział się również ze jego zona go zdradza i się rozwiódł z nią . Obecnie mieszka sam dzieci są z jego żona a najstarsza Dana ma już 19 lat i wyjechała na studia . semir jest również optymistycznie nastawionym do życia człowiekiem, nieustępliwym w dążeniu do celu, który sobie założył, jest bardzo wrażliwy na krzywdę innych ludzi. Gerkhan jest osobą lubiącą brać sprawy w swoje ręce, co niejednokrotnie pokazywał, kiedy to zgłaszał się na ochotnika do ryzykownych, samotnych zawad. Jednak Semir wielokrotnie pokazuje, że jest osobą bardzo opanowaną, jednak pod wpływem emocji umie stracić nad sobą kontrolę.
Komisarz Paul Renner (Daniel Roesner) Ma 32 lata, Paul jest młodym wysportowanym człowiekiem bardzo lubi pomagać ludziom lecz stara się nie łamać zasad i zbyt często najpierw sprawa czy ktoś mówi prawdę a później stara się pomóc. Paul z Semirem pracuje od niedawna . Zastąpił on wcześniejszego partnera Semira Alexa Brandta (Vinzenz Kiefer) .
komisarz Kim Krüger (Szefowa) ~ Katja Woywood ~ Kim jest 42 letnią brunetką choć czasami zbyt ostro raaguje na kolegów jak coś zrobia nie tak to jest spoko babką każdy może na nią liczyć , jest darzona sympatią przez innych. Ma siostrzeńca Patricka. Nie ma dobrego kontaktu z bratem. Z pozoru wydaję się nie groźna ale potrafi walczyć o swoje jak ktoś Zalezie jej za skórę . Jak ma problem to największym oparciem dla niej jest Komisarz Gerkhan (no i tu rozwinę ten wątek) .
podkomisarz Jenny Dorn (Katrin Heß)
Jenny ma 30 lat pracuje w policji od niedawna, jest pracowita i każda sprawe rozwiązuje do końca. Aż za, bardzo chce pomóc każdemuSiostrzeniec Kim Krüger Patrick Krüger (Patrick Moelleken) Ma 24 lata, jest bardzo fajnym sympatycznym chłopakiem ma podejście do dzieci i lubi pomagać innym. Jak sam twierdzi pójdzie w ślady ciotki i będzie pomagał innym. Ale przez niesiona pomoc innym narobi Sobie niestety jeszcze nie raz kłopotów czy ciocia wyciągnie go z opresji? Hah to się okaże.
Policjant Finn Bartol (Lion Wasczyk) W policji pracuje krótko, Ma 23 lata , mimo braku doświadczenia nie boi się stawiac wszystkiego na jedną kartę.
Oni najczęściej będą się pojawiać w opowiadaniu
Będą takze
Sekretarka Sussane König (Daniele Wutte)
Technik policyjny Hartmut Freund (Niels Kurwin)Następna części to juz będzie opowiadanie które pojawi się moze jeszcze dzis okolo północy albo jutro koło południa. Zapraszam
CZYTASZ
Kobra Oddział Specjalny ~ Ryzykowna słuzba dla chłopców z oddziału Cobra 11
Боєвикиta historia będzie opowiadac o policjantach z drogówki oraz o niebezpiecznych akcjach sprawach, pościgach ale takze życie prywatne. Policjanci będą narażać swoje prywatne życie ale będzie tez mroczna przeszłość . ZAPRASZAM