Venise ziua cea mare. Aveam sa debutez in trupa Five Muses alaturi de prietenele mele de-o viata: Krystal, Yoona, Hyoyeon si Taeyeon. Fratele meu geaman, Kyung Soo, a debutat in urma cu un an, in trupa care avea sa devina un succes la nivel international, EXO.
Filmarile pentru videoclipul de debut se terminasera, in sfarsit, dupa 3 zile. O noua viata avea sa inceapa imediat dupa lansarea acestuia.
M-am schimbat in hainele obisnuite si am plecat prima din studio. Dar cand sa ies, ma izbesc puternic de pieptul cuiva si cad.
??: Esti in regula? Imi pare nespus de rau! Da-mi voie sa te ajut!
Cand imi ridic privirea, vad intai o silueta de baiat. Nu foarte inalt, dar binefacut. Apoi, privirea mea era atintita asupra chipului sau. Il recunosc imediat. Era Kim Jong Hyun, membru al trupei de mare succes Shinee. Incepusem sa il simpatizez inca de cand debutase. Era un baiat foarte chipes si avea o carisma aparte. Parea genul de om super prietenos. Si acum, statea in fata mea.
L-am lasat sa ma ajute. Ma privea atent. Inima imi batea foarte tare, din cauza emotiilor si sperieturii trase cu ceva timp in urma. Am ridicat cu greu privirea din pamant.
JH: Oh, semeni cu Kyung Soo din EXO. Nu cumva... Esti sora lui geamana de care tot povestea?
Eu: E-Eu sunt...
JH: Whoaa, super! Chiar speram ca intr-o buna zi sa te cunosc! Eu sunt Kim Jong Hyun...
Eu: Stiu cine esti... Eu sunt Do Kyung Jae. Incantata!
JH: Sper sa ne intelegem bine!Cred ca e un vis! Sa ma ciupeasca cineva. Ba nu! Nu! Nu vreau sa ma trezesc! Jong Hyun m-a condus spre iesire, unde ma asteptau fetele. Mi-am luat la revedere de la Jong Hyun, nu inainte sa schimbam numerele de telefon.
Hyo: Stai... Lasa-ma sa procesez. Tu tocmai i-ai dat numarul tau de telefon lui Kim Jong Hyun?
Krys: Era chiar Jong Hyun?
Eu: In carne si oase. spun eu fericita
Tae: Hai sa mergem! Sunt super obosita si mai avem si de despachetat o parte din lucruri in noua casa.Fiindca noua noastra casa era aproape de studio, am mers pe jos. Tot timpul ma gandeam la ce se intamplase cu cateva minute mai devreme. Visam cu ochii deschisi. Era ceva nemaipomenit. O noua experienta.
*Dupa 15 minute*
Yo: Whoaaa, super! Uitati ce mare e casa! E un duplex sigur!
Tae: Si se pare ca cineva locuieste in cealalta jumatate. Lucrurile vad ca deja ne-au fost aduse. Haideti, fiecare in camera ei!
Taeyeon... Deja isi luase atribuirile de lider. E asa amuzanta. Am intrat in camera mea, fara a mai scoate un sunet. Am privit in jur. Semana leit cu vechea mea camera. Era perfecta! Si aveam chiar si propriul balcon. Si mai bine! Am iesit pentru un moment pe balcon. Fiind la etajul 2, speram sa am o priveliste cat de cat ok. Nu se compara clar cu privelistea de la balconul vechiului apartament al bunicilor. Uneori, imi lipsesc mult clipele de cand eram copil. Imi desprind parul jumatate blond jumatate brunet si il las in vant.Deodata, se auzi un fluierat. Privesc in stanga mea si observ spatele unui baiat, stand in unul dintre balcoanele din cealalta jumatate a duplexului. Silueta imi era extrem de cunoscuta. Acesta se intoarse spre mine si scuipa lichidul pe care il avea in gura. Eu, ma uitam uimita la el. Era chiar Jong Hyun.
Intru repede in camera, trantesc usa de la balcon si ma reped spre telefon, cu gand sa le scriu fetelor.
* S.O.S! SEDINTA IN LIVING! ACUM! *
Am asteptat cateva momente, pana am auzit galagie din celelalte camere. Am coborat repede in living.
Eu: Sunt aici! Cealalta parte a duplexului! C-Chiar s-sunt...
Hyo: Cine, Kyung Jae? Doamne parca ai fi vazut o stafie.
Eu: SHINEE LOCUIESC IN CEALALTA JUMATATE A CASEI!
Toate: CE?!?!Am discutat despre asta 2 ore. Deodata, primesc un mesaj. Era de la Jong Hyun.
Tae: Ce mai astepti?! Citeste-l!
"Buna, Kyungie, sunt Jong Hyun. Imi pare bine ca tu si fetele veti locui in cealalta jumatate. Mereu ne-am simtit singuri aici. Voi veni dimineata cu baietii in jumatatea voastra. Da-mi un semnal dupa ce toata lumea se trezeste. Imi dai mesaj sau iesi pe balcon. Voi fi acolo, citind o carte probabil. Vise placute! XoXo~"Krys: Ce vei face, KJ? Mesaj sau intalnire? Eu sunt de parere sa alegi intalnirea. Va fi mult mai simpatic.
Toate fetele fura de acord cu Krystal. Era o idee buna, cu toate ca aveam foarte mari emotii.Dupa ce ne-am spus "noapte buna", fiecare s-a dus in camera ei. M-am trantit in pat, am pus mobilul la incarcat, am stins lampa de pe noptiera si am adormit repede. Urma sa fie o zi pe cinste!
* Salut!! Am revenit cu o noua carte! Stiu ca a trecut ceva timp, dar evenimentul nefericit de zilele trecute m-a marcat enorm, fapt ce m-a determinat totodata sa incep sa scriu o noua carte. Aceasta carte este in memoria regretatului artist Kim Jong Hyun. Odihneasca-se in pace!🥀🖤*
CITEȘTI
Loving You Forever (Tribute For Jonghyun)
Fanfiction# Flashback # JH: Kyung Jae, mereu mi-ai fost alaturi! Nu te voi lasa niciodata! Nici atunci cand voi muri! Iti promit! # End of Flashback # # Prezent # Ii privesc chipul. Corpul lui sta asezat acum intr.un loc stramt, numit sicriu. Noul lui pat de...