O zi foarte speciala

57 5 2
                                    

Razele de soare imi mangaiau fata, iar parul imi era pieptanat de degetele fine ale cuiva. Nu voiam sa ma trezesc. Simteam respiratia cuiva foarte aproape de gatul meu si venea un miros puternic de parfum de barbat. Dar era un parfum placut, asa ca am decis sa mai tin ochii inchisi pentru cateva minute.
Deschid ochii si il vad pe Jong Hyun. Era foarte aproape de mine, jucandu-se in continuare in parul meu. Arata asa dragut dimineata. Tinea ochii inchisi. Desi stiam sigur ca nu doarme. Am inceput sa suflu spre el si si-a deschis repede ochii. Am inceput sa rad de el foarte zgomotos, iar el m-a strans tare in brate, fapt ce m-a facut sa ma opresc din ras. Acum, eram mai mult socata, iar cand mi-a dat drumul, ramasesem in aceeasi pozitie, uitandu-ma in gol. Parfumul lui imi ramasese in par si imi placea mult. Acesta a inceput sa rada de mine si mi-a ciufulit parul. A continuat sa ma priveasca pentru cateva momente, iar apoi s-a dat jos din pat, ducandu-se spre dressing-ul meu. A ales un crop top albastru si niste blugi negri rupti si mi i-a dat.
JH: Poarta ce ti-am ales. E prima zi de scoala. Doar azi putem purta ce vrem. Mergem impreuna?
Eu: Pai... Am vorbit cu fetele sa mergem impreuna. Suntem noi in scoala.
JH: Tocmai. Mergeti cu noi. Si nu. Nu o sa va urasca lumea pentru ca intrati in scoala cu noi. E scoala privata a companiei.

M-am dat jos din pat si m-am dus sa imi fac rutina. Dupa ce am terminat machiajul, m-am imbracat, m-am dat cu parfum, mi-am prins parul in obisnuita coada de cal si am coborat la micul dejun. Erau deja toti acolo, cu exceptia lui Taeyeon si Taemin.
Eu: Unde sunt Taeyeon si Taemin?
Yoo: In camera cred. Cine stie ce mai discuta.
Krys: "Discuta", daca v-ati prins. spune aceasta razand.

De pe scari, se auzeau rasete si apar peste cateva momente Taeyeon si Taemin. Radeau in hohote amandoi, avand chiar lacrimi in ochi. Dupa ce s-au calmat, am mancat toti si am plecat spre scoala cu masina baietilor. Conducea Minho, iar Key era omul cu muzica. In spate, toata lumea dansa, mai putin eu, care stateam cu castile pe urechi, ascultand A Thousand Years de la Christina Perri. Deodata, cineva imi da o casca jos:
Taemin: Kyung Jae, am ajuns la scoala.

Mi-am dat si cealalta casca jos si am coborat din masina, oarecum speriata. Era o scoala plina de vedete kpop si acum aveam ocazia sa cunosc multe dintre cele mai in voga trupe de fete si baieti, dar partea plina a paharului era ca puteam fi din nou in clasa cu fratele meu geaman, Kyung Soo, si cu o parte din baietii din EXO. Cand am intrat in scoala, toti au intors privirile spre noi. Nu ne cunosteau decat cei din EXO
??: Kyung Jaeee! a strigat un baiat cat mine de inalt si mi-a sarit in brate.
Eu: Ce dor mi-a fost de tine, Kyung Soo! Ce faci?
KS: Binee. Vad ca v-ati imprietenit cu Shinee. Am auzit ca stati in acelasi duplex si mi se pare super! Haideti in clasa.

Festivitatea de inceput de an a durat foarte putin. Dar am cunoscut multe vedete, cum sunt baietii de la Super Junior sau fetele de la Girls Generation. A fost o experienta geniala, iar noi suntem foarte norocoase ca am fost alese toate si puse in aceeasi trupa.
JH: Kyung Jae, ce faci dupa scoala?
Eu: Nu sunt sigura. Nu cred ca fac mare lucru.
JH: Ma gandeam ca... Poate vrei sa mergem prin parc?
Eu: Mi-ar placea. Sigur!

Mi-am imbratisat fratele si dupa ce le-am spus fetelor unde plec, l-am luat pe Jong Hyun si am plecat spre parc. Purta din nou masca si ochelari de soare. Pe drum, țopăia ca un copil mic si radea, iar eu ma uitam la el, afisand zambetul de copil. In parc, si-a impletit din nou degetele cu ale mele, iar eu am rosit din nou. Se uita la mine si zambea fericit. Mi-a facut semn sa mergem pe o banca din fata unei fantani frumoase si am acceptat imediat, deoarece era un loc extrem de frumos si linistit.
JH: Hai sa facem o poza. Ar fi prima noastra poza ca amintire.
A scos telefonul, si-a pus o mana in jurul meu si a facut poza. Abia puteam sa zambesc, deoarece imi venea sa plang de emotii. Inima mi-o lua la galop de fiecare data. Mi-a luat mana intr-a lui, iar dupa ce privirile noastre s-au intalnit, si-a dat ochelarii si masca jos si s-a apropiat usor de mine. In cateva clipe, buzele lui au facut contact cu ale mele. Inima mi-o luase din nou la fuga, gata sa iasa oricand din piept, iar ochii mi s-au inchis involuntar. Am raspuns sarutului, iar Jong Hyun mi-a luat fata intre palme, rupand sarutul si privindu-ma de aproape. Ardeam toata si ma inrosisem ca racul. Acesta m-a imbratisat si mi-a soptit usor:
JH: Nu am sa te las niciodata, Kyung Jae! Nici dupa ce voi muri! Am simtit din prima ca tu esti fata perfecta pentru mine. Desi totul merge foarte repede, eu chiar te iubesc! Si cand povestea fratele tau de tine, chiar din simplele lui vorbe, pareai o persoana minunata. Vrei sa fii prietena mea?
Incepusem sa plang. Dupa ce m-am mai calmat, i-am spus:
Eu: Totul e perfect! Fratele meu face minuni. Te-am placut inca de cand imi povestea de toate petrecerile la care mergeati. Si da. Vreau sa fiu prietena ta!
Acesta m-a strans tare in brate, fiind extrem de fericit. Acela fusese primul meu sarut. Dar a fost perfect, din toate punctele de vedere. Peisajul perfect, locul perfect si mai ales... Persoana perfecta. El e totul si ma bucur nespus de mult ca a intrat in viata mea. Dupa cateva moment, ne-am ridicat de pe bancuta si am pornit spre vila, tinandu-ne din nou de mana.

Ajunsi acasa, ii gasim pe ceilalti in living, razand. S-au uitat la noi, iar toata lumea a tacut. Atunci, mi-am dat seama ca inca ne tineam de mana. Toata lumea a sarit pe noi, felicitandu-ne si spunandu-ne ca suntem un cuplu frumos. Era tot ce imi doream.

Fiindca se facuse tarziu, baietii au plecat, cu exceptia lui Jong Hyun, care a decis sa ramana cu mine si in acea seara. Am urcat prima pentru a ma schimba si dupa ce am terminat, m-am trantit in pat, asteptandu-l. Cand a venit, era deja in pijama si s-a asezat langa mine, tragand patura peste noi. M-a luat in brate.
JH: Noapte buna! spune si imi da un pupic pe frunte.
I-am raspuns si eu si am adormit imediat, unul in bratele celuilalt, cu zambetul pe buze.

*Am postat repede si acest capitol. Stiu ca i-am cuplat repede, dar asta pentru ca vreau sa fie o carte cat de cat scurta. Nu vreau sa intru foarte mult in detalii. Nu va fi nici scurta, nici foarte lunga. Sper sa va placa! Jong Hyun e sursa mea de inspiratie. RIP my pure Angel!🖤🥀*

Loving You Forever (Tribute For Jonghyun)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum