Jungkook İle Hayal Et (5.Bölüm)

1.3K 14 9
                                    

          İlerledin,ilerledin... Tabiki karşına pat diye Jungkook cıktı (alistik artık). Sana "Seni ilk gördüğüm andan beri çok seviyorum (adın)". Sense ne diyeceğini bilemedin aslında neredeyse böyle bir şey bekliyordun. Dedin ki "Senin beni gerçekten çok sevdiğine inanmıyorum." Jungkook sırıtiarak "Kanıtlamamı ister misin?" dedi.

          Guldun ve "Tamam, tamam inandım bende seni çok seviyorum." Sana kocamaaaaan sarildi Jungkook. Seni hic birakmayacagım. dedi. Sende dedin ki seni cok seviyorum AŞKIM. Oda seni öptü. Gözlerini kapattın, icine sindirerek hissettin ezberledin Jungkook'un dudaklarını. Hic bu kadar sirilsiklam Aşık oldugunu hatirlamiyordun.

...

Sabah oldu uyandiginda uzerinde Jungkook'un kiyafetleri vardi. Kokusunu icine cektin. Cok miksimel (sksksjjdne) kokuyordu. Seslendin Jungkook Askımm Nerdesin? Gunaydın. Odadan disari adim attin. Yerde gul yapraklari vardi. Heyecanlandin ve gozlerin doldu. Sen onu cok fazla seviyirdun ve kaybetmek istemiyordun. Birden Jungkook geldi ve sen ona uzunca sarildin...

 

            Ve okul icin hazirlandiniz. Jungkook'un arabasiyla omula gittiniz. Daha sonra Jungkook senin ellerini tuttu ve yanagina bir opicuk kondurdu. Herkes buyuk bir şok gecirmisti. Sizse sadece onunuze bakip sinifiniza gectiniz. Yanyana oturdugunuza artık seviniyordun. Ve en arkada oturuyordunuz. Gun boyu sadece birbirinizi seyrettiniz. Okul bitmisti. Sen annene haber verdin ve artik hep Jungkook la kalacaktin. Cok mutluydun. Birlikte eve gidiyordunuz ki... Birden arabanin onune baska bir araba gecti. Jungkook kafasini direksiyona cok sert vurmustu. Korktun. Çok korktun. Hemen ambulansi aradin hastaneye yetistirdiniz.

         Aradan 2 saat gecti ve doktor cikti. Sana uzgunce bakti ve maalesef son 1 ayı hatirlamayabilir.utfen ona anilarinizi hatirlatin ve mutlu etmeye calisin  dedi. Cok uzulmustun cunku bu seni tanimayacagi anlamina geliyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 06, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin