Jungkook İle Hayal Et (4.Bölüm)

1.4K 17 1
                                    

Artik anlamisdin sen onu seviyordun. Uzun zamandır kendine itiraf edemediğin şeydi bu. Ve artık etmiştin.
  
            Okul koridorunda yururken saatine baktin. Saat daha cok erkendi. Neden bu kadar erken geldigini bilmiyordun. Sinifa girdin. Kafani kaldirdigin an kisa bi sok gecirdin. Sinifta sadece Jungkook vardı.

             Jungkook'ta kafasını kaldirdi goz goze geldini hemen siritmaya baslamisti Jungkook. Sende utanip gozlerini kacirdin. Hemen sirana oturmak istiyordun ve o an aklina Jungkook la yanyana oturdugunuz geldi simdi koskoca gunu nasil onunla yanyana kalp atislarin hizlanmadan gecirecektin ki...

        Sen bunlari dusunurken Jungkook "Utanmana gerek yok." dedi. Sende icinden "Demesi Kolay..." dedin. Oda "Efendim birşey mi dedin" dedi. Sen "Yoo." Deyip yerine oturdun. Kitaarini cikarmis derse hazir bekliyordun siranda yaninda da Jungkook tabii. Sinifa hala kimse gelmemisti off niye gelm8yorlar diye dusunmekten kendini alamadın.

            Tam o sirada belinde el hissettin kafani eğdin ve baktin. Jungkook'tu tabiki sinifta kimse yoktu. Ona dondun. Sadece öylece sana bakiyordu. Artik yeter diyordun kendi kendine ben opucem sen opmessen (sjdjdsjdnd). Bu kez olucaktı. Bu kez dudaklariniz birbirine degecekti. Bi an kendi knedine ne yapiyorum ben ne istiyorum dedin. Dusuncelerinden siyrilip Jungkook un gozlerinin icine baktin. Oda sana bakiyordu. Bu kez sen biraz yaklastin. Bundan cesaretlenen Jungkook sana daha cok yaklasti ve seni kendine cekti.
 

          Istedigin sey tam olarak bu muydu bilmiyordun ama kalp atislarina anlam veremiyordun. Artik doyasiya opuyordu seni Jungkook. Sac tokanin koptugunu farkettin. Saclarin omuzlarina dogru dustu. Jungkook dudaklarindan siyrilip "Hayal edemeyecegim kadar guzelsin" dedi. Sende ayaga kalktin oda ayaga kalkti. Sana bir adim atti sen adim geri attın bu bir kac defa surdu sonra arkanda duvar hissettin. 'Of ya yine mi?' Dedin icinden. Tam siniftan cikmak icin adim atmistin ki jungkook seni kollarinin arasina aldı.

          
              "Gitme,biraz anın tadını cikaralim" dedi. Sende "Okulda mı?🤔" dedin. Oda siritarak "tek sorun o mu?" Dedi. Cok utanmistin. "Tamam" dedin. "Gidelim" . Jungkook önden cikti sende arkasindan ilerledin...

              Arabasına bindiniz. "Nereye Gidiyoruz?" dedin. "Yalnız kalabileceğimiz bir yere.😉". Sen yola bakmaya devam ettin. A. Yı arayip haber vermeliydin aradin ve biraz isinin oldugunu soyledin.

           Artik gidiceginiz yere ulasmistiniz. Kocaman bi villaya getirmisti Jungkook seni. Sende bi an düsündun "Biz neyiz ki?" Bunu Jungkook a sordun. "Ne olmamizi isterdin?" dedi. Sende villaya yurudun. Jungkook bir yere gitti. Sende seslendin Jungkook! Sana burdayim diye seslendi sende sesin geldigi yere yoneldin. Adım attigin yer  yatak odasına benziyordu. Umarim burda degildir diye icinden gecirdin....

        

Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin