Jungkook İle Hayal Et (2.Bölüm)

2K 23 2
                                    

           Sabah erkenden dinlenmis bir sekilde uyandiniz ve guzelce kahvaltinizi yaptiniz. Televizonu actin cunku canin cok sıkılmıstı. Kanllari gezerken karsina BTS in universite cevresinde kameralara yakalandigi soyleniyordu. Ve haberin icinde a. ve sende vardiniz. Acaba o kizlarla bulusmak icin mi oradaydilar gibi seyler. Icinden dedin ki " Allahtan okulda olanları gormemisler yoksaaa... " diyordun. Ve boyle birsey olmasini tabiki istemiyordun.

   
        Ve bu gün ilk okul gununuzdu. Cok heyecanliydiniz ama a. ile farkli branslarda oldugunuz icin siniflariniz farkliydi. Sen muzik alanini secmistin cunku ilerde bts gibi dunyaca unlu bir sanatci olmak istiyordun. Bu senin cocukluk hayalindi ve gerceklestirmek icin ilk adimi atmistin. Neyse okla gittin ve rastgele bir siraya oturdun. Derse girdiniz ve ogretmeninle tanismak istiyordun. Tam bu sirada kapi tiklandi ve iceriye JEON JUNGKOOK girdi.

         Ilk basta herkes heyecanlandi ama sen hicbir sey hissetmedin. Sebebini bilmiyordun ama onun bu kadar ustun gorulmesi srni biraz sinirlendiriyordu galiba. Daha sonra ogretmeniniz " Gordugunuz gibi bu sene iki tane yeni ogrencimiz var, bunlardan biri BTS uyesi Jeon Jungook biri de (adın) onlarla kaynasmaya calisin. " Jungkook sen istedgin yere oturabilirsin dedi ögretmen ve Jungkook senin yanina oturmayi secti. Bu seni cok sasirtmisti. Ve sonra ogretmenine hocam ben baska bir yere gecmek istiyorum. Dedin. Oda gerek yok simdilik bu sekilde oturun dedi.

       Ders bitmisti ve herkes okulu bosaltiyordu. Sen biraz yavas haretket ediyordun bu gunu dusunerek esyalarini topluyordun. Ve sonra telefonun caldi arayan annendi .... ilk gununu falan sordu konustun ve sinifa esyalarini almak uzere geri dondun. Sinifa girdiginde sinif bostu herkes gitmisti. Tam sen kapidan cikarken dolabin arkasindan karsina Jungkook cikti. Sen yan tarafa gectin oda yan tarafa gecti sen obur tarafa gectin oda obur tarafa ve bu bir kac defa surdu en sonunda basini kaldirdin ve " Ne ist- " derken Jungkook kapiyi kapatti ve seni bir  anda duvara yasladi. Sen onun kolunun altindan gecmeye calisirken oda kolunu asagiya indirmisti. Tekrar kafani kaldirdin. Ama bu sefer daha ileri gider diye dusunerek konusmaktan korktun.

        En sonunda dayanamadın ve " Ne yapı- " derkeen... bas parmagini senin dudaklarinin uzerine koydu yani susmani isaret etti. Denileni yaptin ama cok rahatsizdin. Yavas yavas sana yaklasiyordu. Aranizdan ruzgar bile gecmiyordu ve dudaklari yavasca dudaklarinin uzerine değdi. Kalp atislarina soluklarin yetisemiyordu. Tam bu sirada telefonun caldi arayan a. idi. Seni bekliyorum kac saattir diyordu. Jungkook'un yuzune bile bakamadan oradan uzaklastin en son gordugunde dudaklarindan yanaklarina dogru kivrimlar vardi resmen sana gulumsemisti ve bu gun yasadiklariniz sana ruya gibi geliyordu.

          Asagiya indin a. " Nerde kaldin 45 dk dir seni bekliyorum yavas oldugunu biliyordum fakat bu kadar olmaz. " sende " anlatacaklarima inanamayacaksın!! " dedin. Oda hemen " noldu nolduuuu duyduguma gore jungkook la ayni sinoftaymissin dedi siritarak. "

         Akşam eve gittiginde herseyi arkadasina anlattin ve arkadasinin ilk tepkisi " oha oha yuh yuh oh oh sıkıdım sıkıdım oldu (sjjfjsrjwheh) " Tam su icmek icin mutfaga giderken telefonuna mesaj geldi. İcınde....

Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin