Önceki bölümü tekrar okudım da bşh anlamadım. Hatalarım varsa kb.
Önceki bölümü okuyun hatırlamayanlar. Sonra burayı okuyun. Yazmayalı baya oldu artık boş zamanlarımda yazıcam.Ravishi: bilerek attım bu sefer.
Bayan güzel:keşke seni görüp sarılabilsem o kadar ihtiyacım var ki sana. Şimdi hemen hemde.
Ravishi:ne oldu?kim üzdü seni?bnde yanında olmak isterdim. Bir desen kim olduğunu gelip bakarım da.
Bayan güzel:zamanı gelince diyeceğim.
Herkes üzerime üzerime geliyor. Neden insanlar bu kadar duygusuz.
Ravishi:birden bire neden böyle dedin. Ne oldu dedim sanaa.
Bayan güzel:yok bşy öylesine dedim.
Ravishi:emin misin?
Bayan güzel:evet
Ravishi:tamam.
3 saat sonra
Ravishi:neden görüldü atıyorsun üstelik yazmıyorsun,birşey mi yaptım?
Bayan güzel:seninle alakası yok. Seni tanımadan önce çoğu zaman böyleydim. Ama seni tanıyınca biraz daha düzeldim.
Bugünki fan meetting(tam bilmiyorum nası yazıldığını) e geldim. Elini tutmak istedim ama tutamadım. Görevliler sürenin dolduğunu söylediler. Halbuki bn sadece sana bakıyordum. Nası süre doldu hiçbir fikrim yok. Ama hayalimi gerçekleştirdim seni görsem yeterdi bana.
Ravishi:sen ciddi misinnn?!!?
Nası tanımam seni. Durrr sadece birkaç fanın elini tutamadım. Hatırlarsam bulurum seni.
Bayan güzel:eyvah ne yapıcam ya(türkçe)
Ben neden buraya yazdım ki(türkçe)
Ravishi:ne dedin az önce?
Bayan güzel:bşy demedim ya.
Hem tanımaman normal. Tipimi bilmiyorsun ki.
Moralimde bazı fanlar yüzünden bozuktu.
Dışarıda beni sıkıştırdı bazıları. Senin gibi biri nasıl ravimize uzun süre bakar dediler. Daha bir sürü şey dediler.
Tamam kabul ediyorum ben kötü bir insanım. Zaten sen beni beğenmezsin.
Ravishi:saçmalama!
Her ne kadar çirkin olsanda tipe bakmam ben. Ve buna eminim çirkinde değilsindir. Elini tutmadığım fanlar arasında çirkin yoktu.
Buldum gibi sanki seni. 3 4 tane yabancı fan vardı. Zorlarsam biraz bulabilirim seni.
Bayan güzel:bulamazsın üzgünüm. Yüzümün yarısı saçlarım ile kaplıydı. Yabancı fan olduğumu anlaman zor.
Yahh bn yine spoiler verdim yaa.
Ravishi:bu gidişle seni bulucam. Ama safmışsın dsosşaşaşsmsjsususxjxjdjdjxhdhdnxnxncjdjdxjxzkzkxjdnsnsjzndns
Bayan güzel:yahh kandırdın beni.
O nasıl random. Klavyen bozuldu galiba. Kendi kendine basıyor. Randomu bu kadar da uzatmana gerek yok fndndxndnd
Ravishi:waoww ne güzel random attın.
Hey konumuzu değiştirmeye çalışma. Anlamadım sanki.
Bayan güzel:iyiki varsın. Hep dediğim gibi.
Beni bir nebzede olsa mutlu ediyorsun.
Karşına çıkamıyorum çünkü reddedilmekten korkuyorum. Daha çok canım yanar diye korkuyorum. Böyle daha iyi.
Ravishi:seni bulucam gizemli kız. Bekle ve gör. Ne kadar kötü olursan ol seni asla reddetmicem.❤
Bayan güzel:kalp?
Kalp????
?
???
Bana kalp attııı bayılıyorum galiba.
Ravishi:görüşürüz(türkçe )
Dans çalışmam lazım.
Bayan güzel :bir dakike türkçe yazdın. Nası yazdın?
Gerçi bunları bilmen çok normal.
Türkçe öğrendiğiniz için.
Ravishi:bir dakikaaa!! Sen nerden biliyorsun.
Bayan güzel:opssss şeyyy
Bu bölün baya saçmaydı tamam kabul ediyorum. Konu bulamadım pek.
Görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAKAOTALK kim wonsik (texting)
Short StoryWonsik ile onun baş belası fanın konuşmaları