0.9

18 5 7
                                    

Buna da uzun zamandır devam etmiyordum. Senaryoyu çok çok az minicik değiştirdim. Iyi okumalar. Çok uzun tutmam en fazla 10 bölüm sonra final çünkü pek yazamıyorum ve yarım kalıyor sürekli.birde olaylar fazla hızlı gelişiyor bunun farkındayım ama bu bir texting hikaye değil unutmayın.
Ayrıca üstteki şarkı mükemmel ravi az söylese de kcfkfkfk harika bir iş çıkarmışlar.

Ravi en son lenora ile en son 1 ay önce konuşmuştu ve hem merak ediyordu dediklerinde ciddi miydi yoksa bunun altında başka bir şey mi vardı.

Lenora ile arkadaşı arasında geçen konuşmalar:

Lenora:ben-ben ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum hastayım ve raviyi kendimden uzaklaştırdım ya da öyle sanıyorum. Gerçekten çok kötüyüm.

Bff:umudunu kaybetme iyileşeceksin ve ravi ile çok mutlu olacaksın.

L:buna emin misin? Ameliyat olabilirim ama %10 şansım var masada kalabilirim. Raviyle sevgili olduktan sonra ne olacak? Şimdi üzülmesi öldüğümde üzülmesinden iyi.

Bff:peki nasıl fark edemedin hasta olduğunu?

L:birkaç aydır saçım fazla dökülüyor bayılır gibi oluyordum ama strestendir diye düşündüm ve doktora gitmedim 1 ay önce bayıldığımda doktor söyledi.

Bff:tanrının izni ile iyileşirsin umarım (arkadaşı yabancı  normal olarakta Hristiyan)

L:senin canını yakacağım dedi bundan kastı ne acaba ne yapabilir diye düşünüyorum aklıma bir şey gelmiyor ama ne yaparsa yapsın umrumda değil  daha ne kadar kötü olabilir ki hayatım?

Bff:yaa canım lütfen öyle deme üzülüyorum.

1 hafta sonra

Raviyi acayip özledim yakında bir fanmeettingi olacak önüne çıkmam ama uzaktan izlesem de olur. O yüzden hemen yer almam lazım.

2 gün sonra

Ravi bir tweet paylaşır :

Starlight bana takıntılı olan bir kız var konuşmak istemediğim halde beni Rahatsız ediyor her yerden. Evime giderken takip ediyor stüdyoya giderken takip ediyor. Kızı spamlayın  lütfen ve gördüğünüz yerde kesinlikle bana yaklaşmasına izin vermeyin. 160 boylarında siyah giymeyi seviyor yüzünü bilmiyorum ama siyah gözlük ve siyah maske takıyor siyah şapkası da var (der ve lenoranın numarasını atar)

Bilinmeyen:

GEBER seni pislik wonshik'i rahatsız etmeye hakkın yok!!!

L:ne saçlamıyorsun?

Başka bilinmeyen :

Seni sürtük sasaeng wonshikten uzak dur yanıma yaklaşmaya bile cesaret etme!!!

Ve bunun gibi yüzlercesi.

Ne olduğunu anlamak için Twitter ve instaya girdim. Twitterda bir yeni tweet vardı ve olamaz! Ravi beni ifşa etmiş. Yalan dolan şeyler yazmış. Senin canını yakıcam dediği bu muydu. Ciddi olamaz. Onların hiçbiri umrumda değil benim zaten canımı en çok yakan şey ravi ile olamamak. Ölmek değil. Neden ravi ile tam mutlu olmaya başladığım zaman hastalığım ortaya çıkıyor?keşke vixxi tanımadan çıksaydı ve ölseydim.

1 hafta sonra

Yazarın ağzından
Fanmeeting'e gitmek için hazırlanıyordu . Her zamanki gibi siyah kıyafetlerini ve onu gizleyen eşyalarını giymişti.
Girişe geldiğinde ise tam girecekken birinin o sürtük burada diye bağırışını duydu. Arkasını döndüğünde ise yüzüne doğru atılan bir yumurta olduğunu fark etti. Sonra da devamı. O sırada ravi geldi ve tam girecekken fanlar üzerine doğru gitmeye başladılar. Hırpalayıp dövmeye çalıştılar yüzüne bir tokat attılar fakat atan fan memnun olmadı çünkü lenoranın yüzünde maske vardı maskeyi çıkarmaya çalıştı o sırada ravi izliyor diye izin vermedi. Ağlamaya başladı sonra Birinden tamam yeter bu kadar cezasını çekti diye bir ses geldi. Bu ses ravinin ta kendisiydi. Fanlar içeri geçerken ravi hala lenorayı izliyordu. Lenora ise halsizdi her an bayılacak gibiydi. Ravi de kötü olduğunu anladı ve bunun fazla kaçtığını düşündü tam yanına gidecekken Lenora kaçtı ve metroya binecekken bayıldı.

Ravinin ağzından

Kötü gözüküyordu fazla mı oldu acaba bu. Ben dövmelerini istememiştim sadece biraz psikolojik şiddet istemiştim ama 2 3 kez vurmalarına rağmen kötü görünüyordu yüzü gözükmese bile  hasta gibiydi.tanrımmm çıldıracağım neden neden nefret ediyorum senden dediği halde fanlarla  buluşmama geldi anlamıyorum.

Lenoranın ağzından

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Doktor geldi

"adın ne senin? "

"lenora, şey iyiyim ben gidebilir miyim?"

"hiçte iyi değilsin hasta olduğunu biliyorsun dimi? Çok zamanın yok. Ameliyat olmalısın."

"biliyorum ama ameliyat ile ölme ihtimalim de çok yüksek bana Biraz daha zaman verin lütfen"

"biri mi dövdü seni? Çok dikkat etmen gerek kendini Hırpalamaman gerek"

"peki doktor bey"

Birkaç saat sonra hastaneden çıkmak için kalktım. Girişte birini gördüm o kişi Raviydi. Tam karşımda önümde duruyordu...

Şimdilik yeter pek texting gibi olmadı bu bölüm ama böyle olmak zorundaydı ilerki bölümlerin çoğu böyle jcfkfkf

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAKAOTALK kim wonsik (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin