Sziasztok! Egy félig-meddig a mai modern világban játszódó oneshot-féleséggel szeretnék mindenkinek nagyon boldog karácsonyt kívánni! Remélem tetszeni fog!
Deidara szemszög:
Szerelmemmel az oldalamon hagyom el az Akatsuki rejtekhelyét, hogy karácsony alkalmából elmenjünk valahova. Hogy hova? Fogalmam sincs. De azt mondta bízzak benne, mert tetszeni fog. Akkor most félnem kéne? Ezen gondolkodtam lb két napig, de aztán ma reggel minden kétségem elszállt, és úgy döntöttem bízni fogok Sasoriban. Hiszen, mikor azt mondta, hogy vigyáz rám, akkor is betartotta a szavát. Ha azt mondja, tetszeni fog, én hiszek neki. Miközben lefuttattam ezt a gondolat menetet, Sasori kézen fogott, és berángatott... nemtudom hova. Sok itt a nemtudom... De nembaj, én mondtam, hogy lepjen meg. Idő közben megálltunk egy recepcióhoz hasonlító pult előtt, ahol a pult mögött ülő csitri nyávogós hangon, feltűnően előre hajolva érdeklődte meg, hogy hova is megyünk. Küldtem felé egy mérges pillantást, majd megfogtam Sasori kezét, jelezve, hogy jobban teszi, ha beszünteti a jelenlegi hangszínt, hangnemet, és viselkedést. Úgy látom Sasori is vette a lapot, és csípőmet megragadva von magához közelebb.
-322-es lakás. -eljti ki hűvösen, mire a csajszi köpni nyelni nem tud, csak megszeppenve veszi elő a megfelelő mágneskártyát, amit átnyújtva nekünk kellemes ünnepeket kíván, majd igyekszik elfolytani egy kisebb fangörcsöt. Szemem sarkából még látom, ahogy előveszi a telefonját, és félhangosan sikoltozva meséli el a barátnőinek, hogy "ÚRISTEN MILYEN CUKIK VOLTAAAAK!!!!" Sasorival csak összemosolygunk, jelezve, nem ez az első ilyenfajta élményünk... Sokan megnéznek minket, ha kézen fogva sétálunk, fiatalabb lányok pedig szinte kivétel nélkül felettéb örülnek nekünk. Ezt más korcsoportokról nem igazán lehet elmondani, max még a náluk fiatalabb, még cuki és ártatlan gyerekekről. De ők mindennek örülnek. A liftbe belépve megvárjuk, míg becsukódik az ajtó, bár szinte tapintható körülöttünk a feszültség. És ahogy ez megtörtént, tapadok párom ajkaira, egyre közetelőzőbben csókolva. Ha már máshogy nem érhetek hozzá, ennyit még szabad. Először megpróbál csitítani, és csak lágyan visszacsókolni, de aztán ő is egyre vadabb lesz, és könnyű szerrel veszi át az irányítást. A lift csipogó (?) hangja szakít félbe minket, jelezve, hamarosan megérkezünk. Pihegve válunk el egymástól, mintha mi sem történt volna. Nyílik az ajtó, mi pedig kéz a kézben lépünk ki rajta. Sasori magabiztos léptekkel halad előre, engem maga után húzva. Megáll a fentebb említett ajtó előtt, majd kinyitja azt. Amint szélesre tárta azt, csodás kilátás nyílik a gyönyörűen kivilágított városra. A lakásban alig vannak falak, ablak viszont annál több. A tágas nappali sarkában hatalmas, szépen feldíszített karácsonyfa állt, mellette egy kényelmesnek tűnő kanapé, azzal szembe pedig egy hatalmas plazmatévé, amihez 3D hangrendster tartozott... Egyszerűen csodálatos volt.. Megvan az, amikor nézegeted a lakberendezési magazinban a milliós lakásokat? Tudod, hogy úgyse lesz soha olyan lakásod, de mégis megnézed, mert csak. Na? Valaki? Na ez egy olyasmi lakás volt.
-Na? Tetszik?
-Ühüm... De miért jöttünk ide? -nem válaszolt, csak elővett a zsebéből egy kis piros, bársony-borítású dobozkát. Egy ékszeresdobozt. Kistányér méretűre nőtt szemekkel néztem, ahogy letérdel elém, majd kinyitja a dobozt. Benne egy egyszerű karikagyűrű lapul, neki pedig már meg sem kellene szólalnia, hisz tudom mit szeretne.
-Dei... Megtisztelnél azzal, hogy innentől fogva örökké mellettem leszel?
-Igen! -és ahogy ezt az egy szócskát kimondtam, mintegy varázsütésre kezdtek folyni könnyeim. Kedvesem mosolyogva húzza ujjamra a gyűrűt, majd védelmező ölelésbe von. Gyengéd csókot nyom ajkaimra, majd kicsit távolabb tol magától.
-Köszönöm. Akkor ez a lakás mostantól a miénk.
-Hogy? Ez? De...
-Boldog karácsonyt, Dei!
-Boldog karácsonyt, Sasori!
És ami ezek után történt? Az már másik történet.Hát... Karácsony már majdnem elmúlt, de mostanra sikerült befejeznem, sorry 😅
De remélem azért tetszeni fog nektek!
Még egyszer kellemes karácsonyt, és boldog újévet!
Yume
YOU ARE READING
Szerethetlek?
FanfictionOneshotokat, vagy esetleg kicsit hosszabb történeteket találhattok itt... Remélem tetszeni fognak! 😄 Sasodei párosítás, shonen-ai