Internetul și florile de cireș

35 3 0
                                    

Obișnuiam să fac lucruri pe care le uram. De ce unii pot să facă aceste lucruri fără să se simtă scârbiți de propria persoană? Nu e corect. Lumea nu e corectă. Ce înseamnă să mă dezguste propria persoană? Facebook (locul în care poți să urmăreșt pe toată lumea, să afli unde sunt și ce fac în timp real, să cotrobăi prin cele mai vechi și sumbre detalii ale vieților lor personale...fără ca cineva să știe). A trecut o lună. Tot pe pagina ei mă aflu. Nici măcar un semn că ar fi intrat azi...sau ieri... sau vreodată.

Vezi tu, eu îi respect intimitatea. Mai mult decât și-o respectă ea. Ea nu își face poze cu prietenii, sau cu fundul ei, sau nici măcar cu ea. Înafară de una. Poza de profil, care este și mereu a fost dată pe privat. Eu nu îmi permit să mă uit prin activitatea ei. Nici măcar nu știu când e ziua ei. Sunt relativ sigur că e în timpul școlii. A adus odată bomboane în clasa I. Dar de atunci, ne urăște. Sper totuși să nu îi urască și pe noii noștri colegi. Îmi las totuși fereastra deschisă sperând că va intra.(Fereastra de la laptop, cu toate că ar fi o probabilitate mai mare să îmi intre pe geam în cameră, decât pe facebook).

Internetul poate fi un loc grozav, dacă știi unde să cauți. Eu caut mult. Deci știu atât locuri sumbre cât și locuri interesante. Aș putea să înșir mii de link-uri, descoperite prin întâmplare sau prin muncă grea, locuri pe care poți să le vizitezi odată și îți ajunge, locuri în care poți să mori(de fericire). Sunt multe de făcut pe internet. Locurile mele favorite sunt site-urile porno și Tumblr. Recent am descoperit un site porno cu foarte multe anime-uri. În ultimele zile numai la pixeli extrem de sexi și excitanți am ejaculat. Stau în unele zile și mă întreb cum oare pot să facă niște oameni filme porno fără să li se scoale? Eu, cel puțin, aș putea să ejaculez numai uitându-mă la o poză. Odată m-am excitat în public. A fost o experiență interesantă, dar cu efecte devastatoare. S-a despărțit prietena mea de mine când m-a văzut. A spus că sunt scărbos și pervers. (Dar de asemenea sunt și virgin.) Iar tumblr-ul este practic definiția artei. Stau acolo ore în șir. 

E fata asta(posibil să fie și băiat) care îmi înflorește literalmente ecranul laptop-ului(dashboard-ul, pentru cei familiarizați). Nu am să împart URL-ul ei cu tine, pentru că eu am descoperit-o și ar fi nedrept să mi-o furi. Fiecare își definește propriul său mod de a se manifesta artistic. Pentru ea florile sunt un element important în inima ei. Sau poate e un băiat? Nu contează sexul pentru că aș fi și homosexual pentru această persoană. Și cum spuneam, florile sunt lumea ei: maci, lalele, margarete, trandafiri, lăcrimioare, lilieci, albăstrele, ghiocei, crini, hibiscuși, floarea soarelui, flori de nufăr, zambile, orhidee, petunii, mușcate, bujori, cale, hortensii și favoritele ei... florile de cireș. Postează în fiecare zi și e foarte activă. Majoritatea pozelor ei sunt făcute chiar de ea, iar restul sunt oricum magnifice. Îmi doresc să trăiesc într-un palat la fel de înflorat ca și blogul ei.

După ce i-am mai admirat câteva din operele ei de artă m-am simțit obligat să ma întorg pe site-ul acela satanic pentru a o mai verifica pe Gloria. Bineînțeles, ca de fiecare dată când fac asta, nimic nu se schimbă. Mi-e dor de ea. Mai bine mă duc la școală... să o văd. 

GlorieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum