Vánoční cukroví

24 5 6
                                    

150 slov

Brodění se sněhem v ulicích, skřehlé prsty mrznoucí na vzduchu, člověk si ani neuvědomuje to štěstí, které mu poskytuje domov. Štědrovečerním městem obaleným tmou se rozléhaly hlasy nabádající ke koupi vánočního cukroví. Většinou se jim však nepoštěstilo odchytit člověka neodmítajícího pomoci nebohým dětem v nouzi. 

„Nemám čas..."

„Neobtěžujte alespoň na Vánoce..."

„Sladkostí máme dost..."

Jednou za čas se ale podaří setkat se s dobrou duší.

„Ale jistě, zlatíčko. Kolikpak to stojí?" zastavila se žena nad vyhublou dívkou.

„Třicet korun krabička, paní," ochotně s nadějí na pár mincí v kapse odpověděla. Žena vytáhla peněženku a prohledala kapsy. Po chvilce se lítostivě zadívala do zářících očí.

„Omlouvám se, dítko, poslední peníze jsem nejspíše dala jinde. Moc mě to mrzí."

„Aha," plamínek z dívčiných sklíček pohasl. „Nevadí, veselé Vánoce."

„Tobě taky," usmála se a naledovatělou se vydala opačným směrem. A takhle to probíhalo stále dokola, dokud dav lidí nezřídl a bez peněz se děti vraceli zpátky do chladných pokojů chudého dětského domova.

Veselé Vánoce, mnoho dárků, radosti, štěstí Vám přeji a myslete nejenom o Vánocích, ale i přes rok na druhé, vykouzlete jim úsměv tím svým na tváři :)

Vaše

horse_ambr

(mimochodem nový cover, kdo si všiml?:D)

Drables are troubles [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat