Soha nem hittem, hogy a legjobb barátom lesz az "Apucim"! Nem gondoltam, volna, hogy így érez iràntam! Rádásul nem gondoltam, hogy a POP KIRÀLYA így érez irántam! De mit mondjak? Élvezem a helyzetet! És ő is! De egy baj van! Hogy beleszerettem! Hogy hogyan lett ez a helyzet ami most van? Úgy, hogy elakartam költözni a szüleimtől de nem volt pénzem lakásra így felajànlotta, hogy költözzek hozzá. Így történt minden!Soha nem hittem volna, hogy a legjobb barátom lesz az "Apucim"! Àm mégis így lett! Nagyon élvezem ezt a helyzetet! Csak egy a baj! Beleszerettem! Hogy hogyan kerültünk ebbe a szituba? Azt majd megtudod!
Michael egy vidám gyereklelkű srác. Annyi energiàja van amivel egy várost fel lehetne robbantani! Àm mégis érző lelkű. Hosszú göndör fekete haja van. Majdnem fekete színű szemei vannak. Százhetvennyolc centi magas. Tud zongorázni, és megszeretne tanulni gitározni. Úgy tàncol mint senki más és gyönyörű làgy mégis férfias énekhangja van. Szeret túrázni és nézni a csillagokat. Harminchárom éves.
Brook Shields, Michael második legjobb barátja. Modell és színésznő. Szőkésbarna haja és kék szeme van. Száznyolcvanhárom centi magas. Tud gitàrozni és ènekelni de nem nagyon szokott egyiket se. Tàncolni tud de nem igazán szokott mert szégyenlős. Ő is szeret túrázni. Huszonöt éves.
Skye Davids az én legjobb barátnőm szinte a "testvérem". Zöld szeme és fekete haja van. Szeret szoknyát és blúzt hordani. Plusz a magassarkú ami elmaradhatatlan nála. Százhatvanhét centi magas így alacsonyabb nálam. Szeret táncolni énekelni viszont nem. Ő huszonkét éves.
És én, az-az Yoce Fox. Vilàgosbarna hajam és barna szemem van. Százhetvenöt centi magas vagyok. Nem szeretem se a szoknyát, se a blúzt se a magassarkút! Csak nadrág, póló vagy ing és néha-néha sapka. Munkám mèg nincs. Szeretek táncolni ès énekelni de mások elött nemszoktam mivel fèlènk vagyok. Tudok gitározni és zongoràzni. Ja, és huszonkét éves vagyok!
Valyon ebből az Apucis dologból mi sül ki? Majd megtudjuk!
By: Roxy Jackson💋
YOU ARE READING
Break Of Dawn(Daddy Kink)
FanfictionEz lenne életem első Daddy Kinkje! A perverz képekért/gifekèrt nem vállalok felelössèget! Aki megnézi az csak saját felelössègre! Remélem tetszik és élvezetes lesz az olvasás!😉 Jó olvasást kíván: Roxy Jackson💋