3.fejezet

453 12 0
                                    

Michael Jackson

Lementünk a privát tàncstudiómba. Mikor bementünk felkapcsoltam a lámpàkat.
- Mit szeretnél, melyik zenére táncoljak?-kérdezem eléállva és kezeimet derekára teszem. Kicsit elgondolkodik, majd válaszol.
- In The Closetra-válaszol mosolyogva. Odalèpek a zenelejátszóhoz és elindítom.
- Oké, de kell egy partner!-vigyorgok rá.
- Na nem! Apuci, èn nem...-mutatóujjam ráhelyeztem ajkaira.
- Gyere!-mondom és húzni kezdem. Elkezdtünk táncolni végül mikor a zene felénél jártunk lefeküdtem a padlóra ő pedig ráült ágyékomra ès rámhajolt. Felültem ő pedig hátrahajolt, meglöktem kétszer a csípőm.(👇👇Gif👇👇)

Halkan felnyögött

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Halkan felnyögött. Visszadőltem a padlóra. Szemeimbe nézett. Felálltunk és táncoltunk tovább. Annál a bizonyos nyögdécselős résznél nekiszorítottam a falnak.

 Annál a bizonyos nyögdécselős résznél nekiszorítottam a falnak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(👆👆Vegyük úgy hogy a falnak nyomta👆👆)
Ágyékomat nekinyomtam. Csípőmet finoman nekidörzsöltem az övének közben belenyögdécseltem a fülébe. Mikor ennek a résznek is vége lett tovàbb táncoltunk èrzèkien. Mikor vége lett a zenènek úgy álltunk meg, hogy összedöntöttük a homlokunkat, az egyik làbát csípőmre tette én meg megmarkoltam combját.
- Michael...-kezd el suttogni.
- Igen?-suttogok vissza.
- Ez nem helyes...-mondja èn pedig értetlenül nézek rá.
- Mi? Az, hogy vonzódom hozzád?-kérdeztem mire csak lecsukta szemeit. Letámadtam ajkait. Csókdostam őket.
- Michael...Michael...-kezd el csókjaim közt szólongatni de én ügyet sem vetek rá.
- Apuci...-szólít mire abbahagyom csókjaim.
- Miért nem helyes, hogy vonzódom hozzád?-kérdeztem ingerülten.Hirtelen felindulàsból nekilöktem a falnak és testemmel leszorítottam.
- Válaszolj a kérdésemre BabyGirl!-parancsolom idegesen.
- Mert te harminchàrom éves vagy én pedig huszonkettő! Külömben is, csak testileg vonzódsz hozzám ès sehogy máshogy!-mondja a szemembe. Elállok előle és dühösen nézek rà.
- Menj a szobádba és ne is lássalak!-ordítom neki mire kiszalad a teremből. Idegesen dobbantok, majd fújtatok. Ezt nagyon nem így akartam! Megbàntottam, nagyon! De az is fàjt amt ő mondott!
--------------------------Este---------------------------
Este tizenegy és én a pizsamámba fekve bámulom a plafont. Ottkint esik az eső. Elkezd dörögni és villámlani. Yoce szobájából egy sikítást hallok. Elfelejtettem, hogy fél a vihartól! Àtmegyek az ő szobájába és látom, hogy összekuporodva fekszik az ágyon. Odamegyek hozzá ès legugolok elé. Mikor meglát elfordul tőlem. Látom, hogy remeg. Átsétálok a másik oldalra és befekszem mellé. Odahúzom magamhoz és betakarom magunkat. Nagyokat lélegezve megnyugszik. Egymást átkarolva alszunk el.

Sziasztok! Remélem tetszik! Ha igen akkor tudod a dolgod!
By: Roxy Jackson💋

Break Of Dawn(Daddy Kink)Where stories live. Discover now