Yoce Fox
Reggel miután felkeltem bevánszorogtam a fürdőbe és megmostam a fogam és az arcom. Nem sminkeltem most ki magam mivel nem volt hozzá kedvem. Barna hajam összefogtam egy konytyba. Visszamentem a szobámba és felöltöztem. Felvettem egy piros fehérnemű szetett. Egy fekete bőrnadràgot, piros-fekete kockás inget és a bakancsom. Lementem reggelizni anyuèkhoz. Már megint veszekedtek. Hurrá. Miután megreggeliztünk elmentem sétálni. Útközben belebotlottam valakibe. A legjobb barátomba.
- Szia Michael!-köszönök és próbàlok vidàmnak tűnni.
- Szia Yoce! Miért vagy szomorú?-kérdezte arcomat simogatva.
- Áh, csak a szokásos! A szüleim megint veszekedtek! Nagyon tervezem, hogy elköltözök, de nincs pénzem lakásra.-mondom és egy könnycsepp gördül le arcomon amit Michael le is töröl nyomban.
- Ne sírj! Nem szeretem ha sírsz! Azt szeretem ha nevetsz!-mondja mire elmosolyodom.- Nyugodtan lakhatsz nálam!
- Nem Michael, ezt nem lehet!-mondom és kezét elveszem arcomról.- Nem akarok a terhedre lenni!
- Jajj Yoce! Ne butáskodj már! Nem lennél a terhemre! Sőt! Így èn se lennék magányos!-mondja és látom, hogy szemeivel könyörög.
- Rendben!-mondom mosolyogva. Hatalmas vigyor ül ki arcára. Végül felkap és megpörget a levegőbe.
- Délután összeszedem a cuccom és este megyek!-mondom neki.
- Oké! Addig is szia!-mondja és egy puszit nyom arcomra, majd elmegy.
⚠✴⚠✴⚠✴
Összepakoltam a cuccom. Anyuèkkal is közöltem, hogy elköltözök Mike-hoz. Este hét körül a házunk elött megàllt egy fekete Royce Rolls Silver Spur
Kimentem a két bőröndömmel amiket az egyik biztonsági őr. Beültem hátra és elindultunk Neverlandre. Mikor odaértünk bementem az óriási házba. A hallba Michael már várt. A testőr felvitte az emeletre a bőröndjeim. Odamentem Michael-höz aki karjaiba zárt. Miutàn elengedett megszólalt.
- Gyere, megmutatom a szobád!-mondja és elkezd felmenni a lépcsőn. Megyek mögötte. Végül a folyósó végèn van két olyan szoba aminek kèt ajtaja van. Bemegyünk az egyikbe aminek nem volt olyan díszes az ajtaja.
- Ez lenne a tiéd!-mondja. Körbenézek és tökèletes! Vilàgosbarna parketta, fehér és arany színű falak, nagy franciaágy amin fehér lepedő, arany színű takaró és két arany színű párna. Az ágy mellett egy fehér kis éjjeliszekrény.
- Tetszik?-kérdezte.
- Nagyon!-fordulok felé mosolyogva. Hirtelen nekinyom a falnak.
- Michael mit...-kezdem de mutatóujját számra teszi.
- Sshh, BabyGirl!-mondja. Ajajj! Mi lesz itt?Sziasztok! Remélem tetszik! Valamikor jön a kövirész! Tovàbbi szép napot!
By: Roxy Jackson💋
YOU ARE READING
Break Of Dawn(Daddy Kink)
FanfictionEz lenne életem első Daddy Kinkje! A perverz képekért/gifekèrt nem vállalok felelössèget! Aki megnézi az csak saját felelössègre! Remélem tetszik és élvezetes lesz az olvasás!😉 Jó olvasást kíván: Roxy Jackson💋