Merve mi, Bahar mı sorusunu duyduğumda Yavuz'un kimi seçeceğini tahmin etmek zor değildi. Fakat Merve'nin öldüğünü biliyordum, sonuçta ben müdahale etmiştim ona. Ama bu bir oyun da olabilirdi bu yüzden tedbirli davranmak en mantıklısıydı.
- P-Peki Merve'yi seçersem Bahar'a ne olacak?
- Basit, ölüyü kurtarayım derken yaşayan ölü bırakırsın.
- Na-sıl yani?
- Şöyle Sarıcığım, sen Merve'yi kurtarırsın. Merve ile mutlu olup ölüyü kurtarırsın.
- Peki yaşayan ölü kısmı?
- Ha porselen diyosun, o da bitkisel hayata geçer. Her gördüğünde vicdan azabı çektiğin bir insan olur. Sen bilirsin!
Ne yapıp ne edip Merve'nin yaşamadığını Yavuz'a söylemeliydim, ancak doğru zamanı kollamalıydım. Çünkü bu adamın hiç şakası yok gibiydi.
- Porselen hanım, söylemek istediğiniz bir şey var mı?
Fırsat ayağıma geldiği için mutluydum, hemen söze başladım.
- Bak Yavuz, Merve'yi seçmeni anlarım; hatta ben olsam ben de Merve'yi seçerdim. Ama birkaç adamın konuşmasına şahit oldum ve onlar Merve ' nin öldüğünü , senin oyuna...
- Evet, Porselen hanımdan bu kadar. 30 dakikan var ve süren BAŞLADI!!
Kamera görüntüsü kapanmıştı. Her ne kadar belli etmemeye çalışsam da , söylemem gereken bir şey söylediğim için bana yapılacaklardan korkuyordum.
- Eee, porselen hanım. Kaldık baş başa! Ama sizi burada ağırlayıp bir şey ikram etmemek olmaz değil mi?
- Ne?
- Diyorum ki sana güzel bir hediye verelim. Getirin şırıngaları!
Bağırışından sonra , bir kap içinde içleri aynı sıvıyla dolu olduğunu tahmin ettiğim şırıngalar getirmişlerdi.Çolak olduğunu tahmin ettiğim adam silahın namlusunu alnımdan çekerek şırıngalardan bir tanesini kavrayıp bana doğru tuttu.
- Bunların ne işe yaradığını biliyor musun?
- Hayır...
- Bunun içindeki sıvı birine enjekte edilince hayatındaki en büyük acıları yeniden yaşıyor gibi hisseder. Ve bu sıvıyı kime enjekte etsem intihar etti, dozlar değişebiliyor ama. Yani bazıları ilk dozda intihar ediyor ; bazıları yediye,sekize kadar dayanıyor.
- Bana neden bunu yapıyorsun?
- Sana iyilik ediyorum porselen hanım! Sarı yüzünden bitkisel hayata geçmeden , sana kendini öldürme şansı veriyorum, iyi kullan!
- Yavuz'a oyun oynadığınızı biliyorum! Merve ÖLDÜ!
- Belki de sana oyun oynuyoruzdur... (Yazardan : Sırf yılbaşı diye büyük spoi verdim yine şanslısınız :D )
- Nasıl yani?
- Bu arada Sarının son 20 dakikası!
Gelecek Bölüm Fragmanı
Yavuz: Sırf kendini kurtarmak için beni hiçe mi saydın?
...
Çolak: Oyunuma düştünüz,ikiniz de!
...
Bahar: Nolur,nolur yapma!
...
Yavuz: Seni çok yanlış tanımışım...
...
X: ÇÜNKÜ, SENİ SEVİYORUM HAYATIMIN ANLAMI!
...
çok hastayım ya :( Bu bölüm biraz kısa ama cidden baya kötü hasta olduğum için böyle.
Çok hasta olduğum için diğer kitabıma bölüm bile atamadım :( Beni tek mutlu eden şey bu akşam TolgAşkım ' ın şarkı sölicek olması. Bu arada bölüm nası gardeşler vgvftreswa
Yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada bu kitabı 2 kişi yazdığımız için her bölümün sonuna bölümü kimin yazdığını yazıcammmmm , muck!
-Hastalıktan ölmek üzere olan Naz Ela :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu (YavBah)
FanficBu sadece klasik,iki kişinin aşk hikayesi değil, bir ailenin;hatta belki de koca hayatların hikayesi... ................................................................. Dengeler, ne değişken şeylerdir değil mi? Siz isteyince değişmez, ama siz ist...