Cap. 4

28 3 0
                                    

Jimmy vru sa ma ia de mana dar chiar atunci venise matusa ,iar eu si Rosemarry i-am lasat cu ochii in soare!

MC:Hey fetelor!Ce faceti??

E:Bine 'tusa!Ne-am gandit sa iesim putin pe afara!

MC:Ei bine...eu m-am gandit la altceva!!

R si E:La ce??

MC:Ce ar fi sa va duceti la bazin??E frumos afara!Si...v-am luat si costume de baie!!

R si E:IEEEEEE!!!Matusa Caty esti cea mai tare!!!

MC:Asa este,asa este!Acum haide...veniti sus,schimbati-va...si fuga la bazin!!

Am alergat repede pana la apartamentul matusii ne-am schimbat iar in jumatate de ora eram la bazin!Ne-am dus sa ne inchiriem doua sezlonguri si,din nou,SURPRIZA!!

J:Hey!!

E[catre Rosemarry]:Ok,asta e ciudat![apoi catre Jimmy si Paul]:Heey...baieti!!Ce faceti voi pe aici??

P:Am auzit ca veti merge la bazin asa ca...

J:Ne-am gandit sa nu va lasam singure pe aici!

E:Vai ce dragut!!![am zis eu cu un zambet fals pe buze]

Rosemarry era de-a dreptul extaziata!!Cred ca incepuse sa il placa pe Paul...si cred ca si el o placea!Ceai doi s-au dus in apa sa innoate,iar eu si Jimmy am ramas la sezlonguri.

J:Siii....veniti des prin Galati??

E:Ne-am mutat aici...Locuim la matusa mea!

J:Aaa!!Deci o sa ne mai vedem de acum!

E:Mdaa!

J:Stii,in mod normal nu as spune asta niciunei fete pe care o cunosc doar de o zi dar...tu esti speciala!Nu pari a fi ca celelalte fete!Tu si Rosemarry aveti ceva special!

E:Multumim!

Rosemarry si Paul se intorsesera din apa si ne-au zis sa intram si noi!

M-am dus pe marginea piscinei,dar imi era teama sa intru in apa!!

J:Haide...Voi fi aici daca te vei inneca ca sa-ti fac respiratie gura la gura!!![zise Jimmy luandu-ma de mana si tragandu-ma in apa]

Ne-am stropit,am ras,am glumit...totul a fost fantastic....PANA CAND...!!!

Eu a Ta , Tu al Ei !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum