Cap. 6

29 3 0
                                    

J:Ai vrea sa...

P:Opaaa!!Reuniune de familie fara noi?!

R:Hey Jimmy!Hey Rose!Ce faceti voi aici??

E:Heeey!Acelasi lucru ma intrebam si eu![am zis eu cu o expresie gen"PLECATI DRAQ DE AICI CA STRICATI TOTU'!!"

Cu toate ca m'am uitat urat la ei,le-am facut semne sa plece...chestii de genul....Paul si Rosemarry au ramas si ei cu noi!Nu cred ca au trecut mai mult de 20 de minute ca imediat Jimmy a trebuit sa plece!I-am lasat pe cei doi indragostiti in spate,pe bustean,iar eu l-am condus pe Jimmy pana la iesirea din padure.

J:Pai...ne mai auzim pe mess!!

E:Da!...Aaa...Legat de...ceea ce vroiai sa-mi zici...

J:Aaa da!!!Ai vrea sa...

R:Rose,e tarziu haide sa mergem!

E:Ai ma numai in momentele astea stii sa apari![am zis eu nervoasa]

R:Ups!Scuze!Hai ca va las!

J:Nu lasa!E deja tarziu!Ne auzim maine!PA!

E:PA!

R:Pa Jimmy!

Jimmy ma lua de mana si vru sa ma sarute....inima imi batea foarte tare!Eram fata in fata!Isi inchise ochii....se apropia de buzele mele....puteam sa-i simt apropierea...

P:Opaaaaa!!Ce faceti ba aici!

J[retragandu-se]:Ai ba frate!!Acum apari si tu,ce dracu!!

Jimmy ma pupa pe obraz si pleca odata cu Paul!

Paul probabil credea ca eu si Rosemarry am ramas in padure,dar eram chiar in spatelel lor[la vreo cativa metri]si l-a intrebat pe Jimmy:

P:Ce facem daca afla Criss si Emy de astea?!

J:Putin imi pasa mie!

Si eu si Rosemarry am ramas pur si simplu in loc,iar atunci baietii si-au dat seama ca noi auzusem totul!!

P:LA DRACU!!!ROSEMARYY!!

R:DISPARI![tipa Rosemarry,fugind spre casa]

J:Rose...eu...!!!

E:Eu nu am sa fug,nici nu o sa plang.....dar daca nu imi dai o explicatie o sa te plesnesc!!!

J:Ok!!O sa-ti explic!Stai jos!!

Ne-am asezat pe o banca unde Jimmy a inceput sa-mi explice care e faza cu Emy si Criss!!!

Eu a Ta , Tu al Ei !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum