and am ajuns in parc,niste golani deja pusesera ochii pe Emy si incercau sa o ieie pe sus!!
R:Mi-a frica,Rose!!!
E:Linisteste-te!![apoi catre tipi]BAAA!!!Ia lasati-o ma in pace!!Ce dracu aveti cu ea!!
B1[primul baiat]:Ia uiteti ma!Cat noroc!!Alte doua printese care vor sa se distreze cu noi!!!
Au inceput sa se apropie de mine incet incet!Unul dintre ei o tine de par pe Emy,iar ea,se pare,isi acceptase cu umilinta osanda!!
B1:Deci papusa!!Te crezi mare si tare?!Ia sa vedem din ce esti facuta!!
In gandul meu"Mama ce bine ca nu mi-am taiat unghiile!!".Primului tip i-am lasat un model frumos pe fata!!Intre timp doi baieti au prins-o pe Rosemarry,care era in sparele meu!!
R:ROSEEE!!!AJUTA-MAAA!!
E:HEEEEI!!!NIMENI NU SE IA DE PRIETENA MEA!!!
M-am enervat extrem de tare!!AM puiat o bucata groasa de lemn si m-am apucat sa dau in stanga si-n dreapta cu ea,pana au cazut toti pe jos!!Rosemarry ma lua in brate,cand se vazu scapata,iar apoi fugi sa o ia pe Emy!!
E:Hai mai repedeee!!
In 10 minute eram in casa!!
E:Nu ar trebui sa-i zicem matusii!!!
Emy si R:De acord!!
Am mers in camere unde Emy a inceput sa ne povesteasca despre viata ei!!Aflasem ca,de fapt,o cheama Thalia,Emy fiind doar o porecla!
E:Wa!!Frumos nume,Thaly!!
T:Thaly!?!!?
R:Pai..noi te vedem ca pe o prietena!!
E:Iar prietenele se alinta intre ele!!
T:Mersi mult!!Imi place cum suna!!THALY!!
Intre timp imi suna telefonul!!
E:Ehhh!!E jimmy!!
T:Raspunde-i!!
R:Da!!Vezi ce vrea!!
E:Ok!![apoi la telefon]:Alo!!
J:Hey!!Ma gandeam ca n-o sa-mi raspunzi!!
E:Mda!!!Nu prea am timp sa vorbesc acum!!Mai bine ne vedem maine!Ce zici??
J:Ahhh!Pai ok!!!Te sun maine pentru detalii!!
Am inchis!
T:Stii!!Ar trebui sa ramaneti impreuna!El...chiar te iubeste!Crede-ma!E nebun dupa tine!!
E:Tot ce e posibil!!Dar aveti un copil impreuna!!!O sa discutam maine mai multe...cand o sa ne intalnim toti trei!!
T:CEEE!!?!!
E:Cum ai auzit!!Acum,hai la culcare....mor de somn!!
Am stins lumina incet!Thaly dormea cu mine in pat!!Trupui ei mic si plapand tremura ca un catel in ploaie,iar din cand in cand,ofta in somn!!
"Biata Thalia!!!"