DUYGULARIMIZ KARŞILIKLI MI??

19 3 0
                                    

MAC

Deniz kenarına yürüyüm dedim.Serseri arkadaşlarımı çağırdım ona Eliesha 'yı anlatmıştım onu öptüğümden beri farklı şeyler hissediyodum ama ne hissediyorum bilmiyodum da yanıma charlie geldi adamım

"naber moruk arayıp sormuyon hiç lan?"dedi charlie.

" abi ben kendimde miyim ki neler oldu neler" 

"n'oldu lan söylesene malllllll kaç kalp kırdın?"

"abi bu sefer ben deil o kırdı diyebilirim bi kızla tanıştım tanışır tanışmaz kızın karakterine müsait olmayan hareketler yaptım ağzıma sıçayım"

"naptın lan kıza yaaaa oğlum yaaaa offff yarın kızın babası mı abisi mı kapımıza dayanır"

"dur lan sakin bak abi  ben bi kızla tanıştım kız fıstıkkkkkkkkkkkkk gibi ben gördüğümde abayı yaktım ama sıkıntı şu kız jack Daniel'in kızı yaaa bide bizim belalılar arkadan geçiyodu onlara yüzümü göstermiyim diye kızı öptümm yaa daha tanışalı da az bi zaman olmuştu"

"ulan öldürcen mi beni küfür ettirme adama mübarek cuma günü namazdan yeni gelmişim" charlie it‚pislik‚serseri kopuk‚ ağzı bozuktur ama dindardadır 5vakit namaz kılar ALLAH kelamı bilir.

"abi napıyam işte böle oldu bari bugün kıza gidip özür dileyim kaçtı kız beni sapık biliyo yaaa"

"zaten sapıksın bende öle biliyom o belalılar şimdi yine geçse utanmadan benide öpersin sen yüzsüz" dedi ama onu dinlemeden defolup kızın yanına gitmeye başladım.Aslında maçam yemiyo sonuçta 40 tane güvenlik bide onun yarısı kadar da hizmetçi aşmaya çalışcam. onun duüştüğü yere gittim orda ki güvenliğe "Bay DANİEL'in evi neresi dedim.adam beni çok pis süzdü iki saat deli aşıklar gibi birbirimizi süzdük sonra yan evi gösterdi k one lan pardon ev mi dedim villa şato yada herneyse işte ama ufffffffffffffff çok iyimiş ben burdan çıkan kızı mı öptüm kimim lan ben hay aklıma sıçayım.

ELİESHA

Jonhlardaydım ama yorgunluktan benle konuşcak hali yoktu bende anlatmaktan vazgeçtim kick boks yapıyodu spor salonundan yeni gelmişti jonh yakışıklı çocuktu sarı saçları vardı masmavi gözleri boncuk gibi uçsuz bucaksız bi okyanus gibi boylu posluydu da biraz vucüt da yapmıştı eeee zengin zekide annem bazen bu jonh la neden çıkmıyonuz anlamıyom diyodu  asıl o anlamıyo ben onâ karşı bişi hissetmiyom ki hem benim şimdi aklımda bi daşşşş vardı MAC!!!

(şimdi biraz sıkıcı ama olaylar ilerde daha gelişcek lütfen okuyunnnn)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TESADÜF AŞKKKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin